In data de 01.12.2017 – s-a efectuat o comanda online pe firma, pentru anumite produse resigilate pe site-ul emag.ro – pentru ca resigilatele sunt cu urme fine de zgarieturi, etc. NICIDECUM DEFECTE. S-a optat pentru efectuarea platii CASH la casieria din Liviu Rebreanu … toate bune si frumoase pana cand:
- Produsele care trebuiau sa ajunga in showroom in data de 03.12.2017 au ajuns la data de 14.12.2017
- Comanda a sosit incompleta la showroom si cu CIF gresit al firmei.
- S-a chinuit casiera sa faca un storno 10 minute si era o coada destul de maricica.
- Am mers la ridicare iar baiatul de acolo ne-a JETUIT la propriu ca el nu sta sa facem test la nimic ca „IA UITE CATI CLIENTI ASTEAPTA”. Si asa am 30 de zile RETUR.
Ne-am conformat si am trecut mai departe … am ajuns acasa fara 1 articol, am inceput sa desfacem sa testam. SURPRIZA! Toasterul RESIGILAT era RUPT BUCATI/SPART si FOLOSIT LA GREU. WTF? Sunam la emag.ro – ne trimit inapoi cu el la showroom dar nu avem timp.
Drept urmare o sa completez formularul de retur de la ei si o sa il predau asa cum l-am luat sa imi dea banii inapoi.