web analytics

Telefon mobil cumparat de la oktal.ro

Mi-am cumparat in 5.11.2013 un telefon de la ei. Am platit 2300 lei pe el. Totul a fost in regula cu ei pana acum o luna, cand s-a stricat. Le-am trimis email, ei mi-au facut rezervare la curier, a venit curierul acasa si a ridicat telefonul. In contract scrie ca in maximum 15 zile lucratoare voi avea telefonul inapoi. Dupa doua saptamani, am sunat la ei, sa vad ce s-a intamplat cu telefonul meu. Ma tot amanau de pe o zi pe alta spunand ca sunt aglomerati ca Black Friday, etc. Dupa cateva zile in care am insistat, mi-au spus ca in maximum o zi va ajunge la ei si in 2-3 zile voi avea telefonul acasa. Dupa 4 zile, sun la ei sa vad de ce nu am telefonul. Mi-au raspuns ca nu stiu ce s-a intamplat cu telefonul meu pentru ca ei nu il mai gasesc si daca se poate sa le las cateva ore sau o zi sa caute si urma sa ma sune ei.

Dupa doua zile in care nu mai stiu nimic, sun iar si aflu ca ei habar nu au ce s-a intamplat cu telefonul meu, unde s-a pierdut. A doua zi, sun din nou si mi-au spus ca imi vor trimite alt telefon, unul nou. Dupa vreo 3 zile, m-au sunat si mi-au spus ca au trimis un telefon nou si in maximum doua zile va ajunge. Au trecut doua zile, nimic nu a ajuns, curierul nu a primit nimic de la Oktal. Deci am dat 2300 lei si nu am mai vazut nimic inapoi dupa o luna. O luna in care am fost incontinuu mintit. Sper sa rezolv ceva cu reclamatia la protectia consumatorului.

0/5 (0 Reviews)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.