Am cumpărat un telefon LG G4 în luna decembrie anul trecut, pe lângă faptul că nu am avut a doua carcasa a bateriei din plastic asa cum scria pe site acum am neplăcută surpriza sa mi se refuze garanția pentru castile audio pe motiv ca nu am trimis și telefonul, de specificat ca asa ceva nu este trecut în actul de garanție fapt pentru care o sa sesizez organele competente, ceea ce ma frapează este tonul și modul în care am fost abordat de angajata de la service, în concluzie serviciile sunt de proasta calitate. De ce trebuie sa trimit telefonul pentru a vedea ca o casca nu funcționează??? Sunt totuși un client premium având în vedere valoarea produsului!!! Nu recomand acest furnizor!!!
Din ce in ce mai multe magazine online cauta sa isi jecmaneasca la propriu clientii si sa ii puna in situatii jenante. Asa este si cazul Ion Mircea Dragos vs evomag.ro – i se pune in vedere sa trimita un telefon ca sa i se repare castile. O aberatie maxima.
Si eu am cumparat un aspirator care a venit defect!nu raspund la telefoane si nimic concret!fat nr731770 awb96660634!firma neserioasa careia nu.i pasa de clienti!vom demara si alte demersuri chiar daca nu avem sperante de solutionare!rodica dobinca
Incercati sa le trimiteti email. Cei de la evomag.ro sunt singurii care verifica acest website si raspund solicitarilor si aici.