De fapt de ce ne-am astepta la ceva bun? Cei de la clickshop.ro sunt unii si aceiasi cu cei de la Romtelecom. Si deci lucrurile se fac pe branci. Siluiti de ziua de maine, siluiti parca de clienti, analfabetii din call center si toti retardatii si retardatele angajate. Am avut si eu o comanda care cu greu mi-a fost pusa in functiune de catre cei de la beonline.ro – pentru servicii online. Daca acolo se misca asa, d-apoi la livrare, instalari de echipamente sau calitatea serviciilor. Nu cumparati de la clickshop.ro, beonline.ro sau romtelecom.ro niciodata pentru ca o sa regretati amarnic decizia pe care ati luat-o. Drept urmare vedeti mai jos:
- BlackFriday 2013 – caut o tableta pentru cel mic si gasesc oferta lor
- Desi pozele din site arata o culoare (albastru/negru) in descriere scrie „alb”
- Sun si intreb insa agentul nu stie de ce exista aceasta discrepanta si promite ca se intereseaza si revine cu un mail
- Dupa 2-3 zile fara raspuns le trimit un mail
- Primesc intr-un final confirmarea ca e corect in poze insa pretul clar nu mai e cel de la inceput
- Comand pana la urma (produsul aparea in stoc), crezand ca sincopa de comunicare a fost o simpla intamplare
- Primesc confirmare de livrare
- Ma uit pe site a doua zi – din „in stoc” scrie livrare in 7 zile si deja incep sa-mi pun probleme
- Dupa cateva zile sun si mi se confirma ca livrarea se va face in 7 zile lucratoare ca au avut nu stiu ce probleme cu furnizorul (mentiunea agentului „va rog sa asteptati ca baza de date se incarca mai incet in perioada asta aglomerata” ma pune din nou pe ganduri…)
- Primesc chiar si o confirmare pe mail ca livrarea se va face in 7 zile
- Aseara primesc insa un mail in care mi se transmite ca nu mai sunt in stare sa livreze si ca daca vreau sa sun si sa comand altceva sau sa anulez comanda
- Mail-ul il vad deabia azi si ma decid sa anulez comanda – online nu se poate asa ca sun la Call Center (sigurul lor plus – sunt disponibili 24×7)
- Explic ca sunt nemultumit si ca anulez comanda – agentul promite ca anuleaza si ca sigur o sa primesc o confirmare
- Dupa 1 ora fara nici o confirmare sun din nou
- Agenta se jura ca nu gaseste comanda si deci e anulata
- Ii explic ca o comanda nu are cum sa „dispara” si ca trebuie sa gaseasca istoricul ei ca sa vada ultimul status
- O gaseste si confirma ca e in continuare „in derulare”
- Promite ca se ocupa personal si ca sigur-sigur o anuleaza.
- A mai trecut o ora si vad ca in continuare comanda are acelasi status…probabil vor sa vada de cate ori o sa-i sun in seara asta
Concluzia o trageti singuri – eu unul nu mai comand nimic de la ei.
Pai daca nu citim si noi netul inainte de a cumpara
http://forum.softpedia.com/topic/767905-clickshop-romtelecom-vs-emag/page__st__36
zi merci ca nu ai cumparat-o !! sau ai platit cu cardul?
Se mai intampla!