web analytics

SigmaNet loveste din nou

Am cumparat un mouse Steelseries Kinzu v2 Pro la 165 de lei din oferta lor. Mi-am dat seama ca are un mic defect la butonul de click stanga; cand il apasam in partea de sus, pe marginea dinspre scroll, se apasa mai greu. M-am enervat foarte tare, pentru ca fiind un mouse lux ma asteptam sa functioneze impecabil. Asa ca m-am dus la ei la magazin cu mouse-ul. Nu mai puteam sa returnez produsul, ca trecusera cele 48 de ore, asa ca am hotarat sa aplic garantia. Le-am explicat problema. La inceput au fost reticenti, nefiind un defect foarte mare, dar au inteles ca e un mouse scump, asa ca au acceptat sa mi-l trimita in service. Am completat fisa de service si a ramas sa astept raspunsul de la cei de la service-ul respectiv.

Foarte neincrezator, am plecat acasa. A doua zi dimineata am fost sunat de la service. Mi s-a zis ca mouse-ul nu are absolut niciun defect. Mai ca sa sar la gatul respectivului cand am auzit asta…dar nu a fost nevoie, pentru ca mi-a propus sa imi aleg un alt model din oferta sau sa imi primesc banii inapoi daca nu sunt multumit de produs. In cele din urma am ales un alt model, pentru ca nu mi s-a parut corect fata de amabilitatea lor sa le cer banii.

In concluzie, sunt multumit de ei. Aveam de gand sa ii fac de rahat aici pe pagina daca nu mi-ar fi acceptat mouse-ul inapoi, dar nu am ce sa le reprosez. Dupa parerea mea, niste baieti de nota 10.

0/5 (0 Reviews)

3 comments

  1. SigmaNet, un magazin oline ,care nu isi onoreaza comenzile .

    Stimate client,
    Va multumim ca ati manifestat interes pentru site-ul Sigmanet.ro inca din primele ore ale anului 2015. Din pacate, insa, marea majoritate a produselor au afisat preturi derizorii (de 3 sau 4 ori mai mici decat preturile reale), datorita unei erori tehnice de configurare a ratelor de schimb valutar, manifestata la trecerea dintre ani.
    Au fost plasate foarte multe comenzi, pentru foarte multe produse. Totalul diferentelor de pret se ridica la peste 600.000 de dolari, deci, oricat de mult ne-am dori sa va onoram comenzile, acest lucru nu este posibil.
    Dorim totusi sa compensam timpul dumneavoastra pretios petrecut pe site-ul Sigmanet.ro in primele ore ale Anului Nou si va oferim un discount de 5% pentru toate comenzile viitoare realizate pe Sigmanet.ro pana in data de 31 ianuarie 2015.
    Daca acest discount va foloseste, va rugam sa ne confirmati printr-un reply la acest email. Tot ce trebuie apoi sa faceti este sa comandati dupa logarea in contul personal de pe Sigmanet.ro. Discountul de 5% se va aplica automat la valoarea totala a cosului.
    Dorim sa multumim in mod special celor care, chiar daca nu au facut nici o comanda, ne-au semnalat erorile de pret.
    Va dorim Un An Nou Fericit, un an in care speram sa fim mai buni si alaturi de dumneavoastra.
    Cu consideratie,
    Echipa Sigmanet.ro

  2. Mai baieti mai slabiti-ma cu Sigmanet. Eu am cumparat o placa de baza MA74GM-S2 / Gigabyte, cu garantie de producator de 36 luni + extensie garantie pe viata. Placa mi-a venit prin FanCourier DIRECT DEFECTA!!! Defectiunea consta in senzorul de temperatura al slotului procesorului si o mica eroare de bios. Dupa 1 luna de folosinta placa pica cu eroare CMOS!!! Am trimis-o in garantie cu costurile suportate de ei prin FanCourier. Mi-i s-a spus ca dureaza maxim 15 zile calendaristice, dar …… pentru mine 15 nu este egal cu 28, deci 28 de zile a stat la ei si?……… ce sa vezi……..pe langa ca placa avea aceleasi probleme a mai venit si cu o noua problema ca din bios nu imi vedea un RAM + temperatura de la CIP-SET era peste 100 grade Celsius, ce sa mai zic de certificatul de iesire din service care era INVIZIBIL!!!. Bineinteles ca dupa instalarea windows-ului a picat de tot. Am luat legatura cu cei de la SigmaNet relatii clienti, le-am spus cele intamplate au zis sa le trimit din nou placa ca trebuie sa se rezolve. Bun….zis si facut, trimit placa , astept 21 de zile, dar in timpul asta ma suna cineva de la Service-ul SigmaNet si ma intreaba ce probleme are placa :)))))) competenta frate nu gluma..!….le zic problemele si in cele din urma o primesc. Repede o instalez in unitate , pornesc……….nexam!!! ma gandeam ca poate nu am bagat vreun cablu bine, verific, totul era in regula, repornesc si imi apare o mare eroare de bios dupa care imi zice sa fac update + IDE error, s-a restart-at singur si pauza……..nu imi mai afisa nimic, procesorul nu se incalzea deloc(deci tensiune nu primea in schimb cooler-ul mergea), RAM-ii nu se incalzeau (deci sloturile nu dadeau tensiune, dar in schimb puteam sa prajesc niste ochiuri pe CIPSET ;)!!! Am zis SUPER!, pot sa o folosesc pe post de aragaz!!! (nu va inchipuiti ca asta am facut, este o ironie). O trimit inapoi in garantie la un interval de vreo 3-4 luni, astept 18 zile dar niciun telefon nimec de la cei de la SigmaNet. Sun eu si intreb cam cat mai dureaza ca este trimisa de ceva timp iar raspunsul lor este „pai cred ca zilele astea , oricum pana la sfarsitul saptamanii” asta era intr-o marti. Hmm….bineinteles ca trece saptamana vine ziua de luni, sun din nou, intreb cam cat mai dureaza iar ei imi dau un nr de tel 0732406614 al colegului de la service care se ocupa de garantii. am zis Ok. sun la nr de tel dar nu raspundea nimeni, insist , insist si nimic…..revin a doua zi si imi raspunde cineva care imi zice ca nu am trimis nici o placa , i-am zis sa mai verifice o data ca nu are cum si ca revin cu un tel urmatoarea zi. Sun in ziua urmatoare si imi zice ca nu a bagat placa in service ca nu am lasat date de contact :))))))))), m-a bufnit rasul, va dati seama, si ii spun de chitanta FanCourier ca erau toate datele trecute acolo + nr meu de tel, cauta el….gaseste bineinteles si dupa imi zice ca nu am trimis copie dupa factura si garantie (de parca era prima oara cand o trimiteam in garantie si eu nu stiam ca trebuie sa fac copii dupa astea)…..hmm…..m-iam iesit din pepeni si i-am zis ca sunt in cutia placii si sa nu mai incerce sa o arda in diverse cu mine ca nu asa se vb cu clientii, nu am 2 ani si nu m-am nascut in jungla. Pana la urma imi da o adresa de e-mail la care sa trimit copiile + date de contact si ca sa imi trimita el niste documente pe care sa le semnez si sa i-i le trimit inapoi ca sa poata trimite placa in service si ca garantiile pe viata nu mai sunt valabile ca Brand-ul a fost cumparat de ITS. Trimit tot ce mi-i se cere dar mail inapoi cu asa-zisele acte….nexam. Sun din nou la SigmaNet le spun cele intamplate iar ei imi zic ca sa incerc sa vb cu colegul de la service ca ei nu au ce sa faca. A doua zi primesc un tel de la cei de la FanCourier din Galati ca au un colet pt mine se la SigmaNet. (va dati seama ca nici nu s-au uitat la ea) dar colac peste pupaza :)))) eu nu am trimis-o din galati ci din Onesti, drept urmare placa trebuia sa ajunga in Onesti!!! SigmaNet …….sunteti pe duca rau de tot! Sun din nou la SigmaNet le zic ca eu nu sunt si nu am trimis-o din Galati iar ei ma intreaba daca nu am fost contactat inainte sa livreze placa si le-am zis normal ca nu! (asta era inainte de sarbatori si ca colegul vine abia pe 7 ianuarie). S-a facut retur bineinteles si revin pe 7 ian, „cand a revenit colegu’ „;) respunde in cele din urma si il intreb cand imi vine placa , iar el imi zice cu toata nesimtirea posibila si existenta de pe lumea asta ca nu a primit nici un mail si ca placa a fost trimisa si eu am refuzat-o!!! va dati seama daca era in fata mea……., il mai intreb inca o data adresa de e-mail (poate am scris-o eu gresit…..mai sti…) imi da din nou adresa, trimit, il sun ca sa-mi confirme e-mail-ul, l-a primit si se uita pe copii si ma suna mai tarziu. Ma suna si ma intreaba de ce nu am stampila pe verso a facturii si ca de ce este trecuta din pix (acolo unde este trecuta garantia de 36 luni)…….logic ca i-am zis ca nu am emis eu factura si din formatul facturii nu era cum sa se scrie altfel garantia decat cu pixul si stampila se gaseste pe fata unde scrie „Stampila furnizorului”!!! Nesimtire, nesimtire maxima!!! Imi zice ca nu poate sa o trimita in service ca nu are stampila asa ca soarta……ii pare rau…..dar nu se poate asa ca ori fac comanda catre un serviciu de curierat sa-mi ridice placa si sa mi-a livreze la destinatie (pe banii mei) ori pierd produsu si banii si ca oricum banii inapoi nu o sa-i vad!!! (ca dupa experienta cu telefonul primit de catre „Service-ul Autorizat” cu intrebarea „Ce probleme are placa”, am scris problemele placii in interiorul cutiei + ce as dori si cum ar fi normal sa se intample cu acea placa adica ori banii inapoi, ori REPARATA (dar asta nu cred ca avea cum ca avea o problema la nivel de comunicatie pe magistrale) ori UNA CARE FUNCTIONEAZA, ori alta cu aceleasi caracteristici in aceeasi valoare). Mi-a zis ca am toate drepturile si ca pot sa fac ce vreau dar el nu o sa faca nimic ca sa se rezolve problema asta. Oricum nu ramane asa va dati seama.
    Asa ca oameni buni NU VA SFATUIESC SA FACETI ACEEASI GRESEALA CA MINE DE A CUMPARA DE LA EI!!!!!!!!!!!

  3. Pe data de 13 August am achizitionat de la ei un pc (facut pe componente) in valoare de 3200lei.Chiar din prima zi nu a por it din prima, ramanea la imaginea cu bios si se restarta, dar pornea dupa 2 restarturi. Acum, numai merge deloc, trebuie sa ma duc zilele astea la garantie cu el. Numai vorbesc de cate BSOD-uri am primit cu acest pc. Sunt foarte dezamagit, dupa nici 2 luni a picat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.