Aceasta intrebare am primit-o de la unul dintre cititorii nostri aici. Ce pot eu sa spun este ca momentan sunt magazine online fara probleme si aici ma refer la cei de la oktal.ro – pana acum chiar nu am avut probleme cu ei. Si sunt la cea de-a 2a comanda cu ei. Sunt destul de profesionisti tinand cont de marimea magazinului, cam cat o sufragerie de apartament decent.
Au sediul pe Popa Nan si chiar sunt ok produsele lor. Mi-am luat un router wireless si 2GB de memorie RAM pentru un laptop mai vechi pe care il folosesc ca server. Din punctul meu de vedere, toate magazinele mici, care abia ies pe piata vor sa castige incredere si sunt mai orientati catre client fara de gigantii emag.ro
Intamplare: un amic a pus ochii de BF pe un fier de calcat de la emag.ro – ceva TEFAL FV2330 sau cam asa ceva. Nu mai tin minte modelul. Am cautat in cache repede pagina emag.ro si fierul era la 259 de lei redus de BF era de doar 229 de lei pe cand la azerty.ro sau in alta parte acesta era pretul standard.
Si toti pe care ii auzi spun: Cumpar de la emag.ro ca e cel mai ieftin si cel mai bun. Oameni buni. Nu emag.ro este cel mai ieftin, nu koyos.ro, nu cel.ro! In general cei care baga bani in marketing trebuie sa ii scoata de undeva, de unde ii scot? De la TINE, FRAIERE CLIENT!
care e diferenta intre oktal si cel.ro? nu auzisem de oktal pana sa citesc postarea ta si cand am intrat pe el am observat unele reduceri pe care le vazusem si pe cel. am deschise acum doua taburi cu aceleasi filtre de cautare aplicate si sunt practic aceleasi produse, aceleasi preturi..mersi
A fost preluat ulterior de cei de la cel.ro
Raspunsul e simplu: NU! Nu sunt magazine fara probleme. Daca vreti sa va feriti de tepe, NU CUMPARATI ONLINE. Daca vrei senzatii tari, adori nesiguranta, adrenalina, hazardul si ai bani de aruncat pe fereastra, atunci ai 2 variante: pacanelele sau comenzile online.
Bine spus Grivei. Dar daca nu riscam, nu castigam …
Nu, in orice domeniu exista posibilitatea de a aparea probleme mici/mari. Este ceva normal, mai ales in cazul magazinelor mari. Daca ai avut tu o experienta neplacuta, ca asa s-a intamplat, nu ca au vrut comerciantii sa-ti faca tie o faza nasoala asta nu inseamna ca toti o sa experimenteze situatii neplacute de fiecare data cand comanda ceva. Nu exista niciodata la magazinele online, mari, mai mici (dar serioase) sa fie cu gand rau catre client. Mereu exista posibilitatea de a se intampla ceva gresit, iar comerciantii incearca sa-ti rezolve problema cat de repede se poate (depinzand de gravitatea ei). Dar daca tu incepi sa faci reclamatii la ANPC la cea mai mica problema intampinata, asa cum am vazut un post aici care incurajeaza acest lucru, normal ca te complici si ca ingreunezi rezolvarea situatiei.
Eu incurajez ca atunci cand intampinati o problema, nu mai faceti voi sesizari ANPC sau ca dati in judacata sau mai stiu eu ce. Lasati comerciantii sa-ti rezolve problema linistiti, asa cum stiu si asa cum scrie si in politicile lor.