Sau cu alte cuvinte, ce tepe si-au mai luat semenii mei romani! Din seria nu avem suficiente certificate de garantie, ia un pachet de servetele nazale, va prezentam patania lui ionut cu o combina frigorifica BIAA13 – ce nume predestinat. In fine. Omul a platit combina, tot si nu a primit ce trebuie la ea. Cine e de vina? El? emag.ro? Romania? Sistemul?
Dezamagit de Emag. Am cumparat de Black Friday o Combina frigorifica Indesit BIAA13. E la mine din data de 29 noiebrie si nici pana in ziua de azi nu am primit Certificatul de Garantie. Astazi e deja 9 Decembrie. Au trecut deja 11 zile. Le-am trimis o sesizare inregistrata pe adresa lor de sesizari la doar cateva ore dupa ce am constatat lipsa certificatului si de atuncea le-am mai trimis inca 4 mesaje pe putin, toate fara nici macar un raspuns.I-am sunat de 2 ori. La telefon iti raspund niste domnisoare dupa 25 de minute de asteptat, ca in final sa te intrebe daca ai facut o sesizare, ce numar are sesizarea ai si iti spun ca sa ai rabdare ca, cu siguranta o sa iti raspunda cineva la sesizare si problema se va rezolva. La intrebarea cam pe cand o sa imi raspunda cineva la sesizare sau pe cand se va rezolva… iti raspund sec ca nu pot sa iti spuna nimic pentru ca nu stiu …Te paste un sentiment de furie si neputinta …. Asta e prima mea experienta cu Emag…. sad Una nefericita as putea zice.
Am luat hotararea ca ultima solutie sa ma adresez oficiului pentru Protectia Consumatorului deoarece ma simt inselat…practic am cumparat un produs nou fara garantie.
Cu parere de rau va spun ca, nu cred ca am sa mai cumpar vreodata ceva de la Emag …
Unde mai pui ca este si prima oara cand omul incearca sa cumpere de la emag.ro … pai asa de bulangii sunteti ma astia de la emag.ro? Asa faceti voi cu clientii care va calca pragul prima oara? Sau la voi deja nu mai conteaza? Nu mai conteaza 10 – 30 de clienti in plus sau in minus … la ce preturi aveti … vai si-amar de prostii care cumpara doar de la emag.ro …
Combina care a vrut-o omul arata cam asa:
Imi puteți da un nr de la qmobile. Eu nici măcar nu am avut ocazia sa vorbesc cu un personal ci doar cu un robot care ma direcționează fara rezultat . Dacă se poate va rog lăsați un nr de telefon altul decât 031 080 8808. Mulțumesc frumos
Din pacate in afara de numerele de pe site nu avem altele nici noi.
Din cate stiu la electrocasnicele Indesit si Hotpoint-Ariston (ambele marca ale Indesit SPA) garantie de Romania nu vine in produs sau lipita pe produs cum se intampla la alte firme similare (am frigider Hotpoint-Ariston si masina de spalat Indesit) certificatul de garantie iti este dat de vanzator (este special pentru Romania nu este international) asa ca vina este 100% a e-magului aici,ANPC si amenda pentru e-mag.