Am primit recent de la un cititor o anume reclamatie. Ca tot omul, George, si-a pus in wishlist 2 laptopuri pentru marea reducere de blackfriday. Din pacate a vazut ca reducerile nu sunt reduceri ci de fapt majorari.
De multe ori mi s-a zis că înaine de Black Friday, Crăciun și alte evenimente cu o mare importanță economică site-uri precum eMag și PCGarage (care sunt deținuți de eMag) măresc fără vreo explicație prețurile produselor, ci nu micșorează procentul reducerii, dar am zis ca am de a face cu pesimiști. Deoarece urmăresc să achiziționez un nou laptop am avut două astfel de produse în lista de dorințe, iar la începutul lunii noiembrie am observat că la unul dintre acestea, deși arăta ”redus cu 20%” prețul era mărit cu câteva sute de lei față de ceea ce îmi aduceam aminte. L-am șters din listă și am crezut că îmi juca memoria feste așa că am făcut screenshot la celălalt ca să mă asigur. Astăzi (15 noiembrie 2017) primesc notificare pe telefon de la eMag cum că produsul pe care mi-l doresc e în lichidare de stoc și nu mai sunt decât alte 3 exemplare. Când am deschis pagina laptopului, reducerea era tot de 8%, dar prețul cu promoție ajunsese cumva de la 4100 la 4900, ceea ce, pe lângă faptul că e o insultă la adresa consumatorului și o practică lipsită de profesionalism și principii, este nejustificat atâta timp cât site-uri precum cel.ro îl vând cu 4500. Am scris un review la laptopul respectiv dar mă îndoiesc că moderatorii o să treacă cu vederea.
Cel puțin m-am convins de faptul că nici măcar site-uri cunoscute precum eMag nu sunt de încredere, dar îmi pare rău că nu pot face nimic mai mult față de asta înafară de a mă plânge online.
Si-atunci cum sa nu te impinga emag.ro sau altii ca emag.ro catre SITE-URI CENUSII GEN CEL.RO unde sa-ti faci nervi sau sa cumperi, asa cum de obicei, cumperi biletul la LOTO: oare o fi castigator?
Buna ziua!
Am o comanda ACHITATA la Evomag, nr 2563186, al carei termen de livrare a fost depasit. Nici telefonic, nici prin email nu raspunde nimeni. ANPC si mai ce?! Multumesc!