Problema pe care Pascal Iulian Claudiu o are cu cei de la pcgarage.ro – este una care intotdeauna a dat batai de cap clientilor. Se bazeaza pe fapte ascunse ale termenilor si conditiilor, de 2-3 pagini pe care nimeni nu le citeste. Ar trebui facuta o sesizare grava la ANPC contra celor de la CORSAR.
service PC Garage #111783
InboxGabriel Timu I Suport clienti,PC Garage <gabriel.timu@pcgarage.ro>
Attachments2:27 PM (2 hours ago)
Buna ziua,
Referitor la produsul Smartphone LG G Pro 2 D838 LTE 4G 32GB White am fost informati de catre importatorul LG ca produsul prezinta urme de presurepoint.Conform importatorului se poate inlocui modulul (touchscreen + display) contra cost la pretul 710 lei, termen de livrare 3-4 saptamani de la comanda, manopera inclusa. Atasat poza.Me to Gabriel
Am avut exact aceeasi problema cu un telefon cumparat de la Orange iar ei au fost foarte profesionisti si au schimbat telefonul cu totul. Cum de la ei acea problema facea obiectul garantiei, iar la voi nu face ?
Eu am trimis telefonul la voi, nu la cei de la LG (asta una la mana) pentru ca nu a venit insotit de un certificat de garantie emis de producator/importator si nu l-am trimis ca sa imi spuneti ca e stricat, ci sa il reparati conform conditiilor de garantie.
Nu prezinta lovituri, nu prezinta urme de apa, telefonul nici macar nu a stat vreodata pe masa fara sa aiba ceva intre el si masa, are husa tip carte, intotdeauna sta in buzunar sau pe birou, si nu am jucat fotbal cu el, deci, de unde sa prezinte urme presurepoint.
In partea stanga se distinge aceeasi problema si totusi cand l-am trimis abia daca se vedea ?
Eu nu v-am platit voua 2.165,38 RON ca sa nu imi oferiti garantie. Va rog frumos sa reparati acest viciu al telefonului si sa nu mai cautati scuze.Gabriel Timu I Suport clienti,PC Garage
Buna ziua,
PC Garage nu este service autorizat motiv pentru care v-am si informat ca decizia respectiva a venit din partea serviceului importatorului, decizie asupra careia nu se poate reveni si daca nu doriti solutionare contra cost, produsul va fi returnat cu taxele de transpor la dvs.
O zi buna.Me to Gabriel
Nu este problema mea faptul ca PC Garage nu este service autorizat.
PC Garage trebuie sa imi ofere garantie pentru produsul pe care l-am achizitionat datorita faptului ca nu am primit nici un contract de garantie de la producator. Nu ma intereseaza ca LG spune ce vrea el, eu am garantie la PC Garage si vreau ca telefonul sa imi fie reparat.
Asa cum cei de la Orange mi-au oferit garantie pentru problema similara care am avut-o pe motiv ca display`ul nu a fost bun, asa trebuie sa imi oferiti si voi garantie pentru acelasi motiv.
Acel pressure point de care spuneti NU ARE CUM SA EXISTE. Conditiile in care a fost folosit telefonul au fost mai mult decat grijulii si cu un nivel foarte ridicat de atentie.
Iar daca nu se solutioneaza aceasta problema amiabil, voi inainta o reclamatie ANPC.
O zi buna.Gabriel Timu I Suport clienti,PC Garage
Buna ziua,
Defectul constatat nu se incadreaza in termenii si conditiile generali de garantie http://www.pcgarage.ro/info/returnare-si-garantii/conditii-de-garantie/ pentru care v-ati dat acordul in momentul plasarii comenzii. Decizia privind ce veti face in continuare va apartine, asupra respingerii de garantie nu se mai poate reveni.Me to Gabriel
Care „garantie” o resping si in ce sens nu se mai poate reveni ???
Voi va auziti ce spuneti ? Garantia nu e o chestie de genu „acum o ai, acum n-o ai”
Vorba vine garantie ca voi nu stiti sa oferiti asa ceva
Si telefonul este in foto.