NU CUMPARATI DE LA SIGMANET !
Am facut o comanda pe 17 iulie 2012 pentru un monitor Benq G2420HDBE la ei.Pe 19 a si ajuns cu FanCurier.Am desfacut ambalajul ,cablul VGA era deja atasat de monitor.Cica produse sigilate !.La conectare am constatat ca monitorul e DEFECT.L-am pus pe celalalt calculator,la fel ,defect.I-am sunat,au zis sa sun la FanCurier sa trimit inapoi si mi-l schimba.L-am trimis inapoi,FanCurier l-a retinut ! 4 zile ! cu diverse probleme inventate de ei.Intre timp modelul respectiv a disparut de pe oferta Sigmanet.I-am sunat,au zis sa mai sun int-o saptamana ,ca o sa mai primeasca.Dupa o saptamana au zis sa aleg alt model sau returnare fonduri. Le-am zis sa mai asteptam o saptamana ,ca poate..,dar nimic.Saptamana trecuta i-am sunat in legatura cu un alt model similar,au zis ca nu au nimic disponibil,desi pe oferta online au 2 produse care s-ar fi incadrat.In final,pe 14 august i-am sunat pentru reziliere comanda ,le-am trimis datele contului meu BRD.Inca nici un raspuns,astazi nici nu mai ridica receptorul .
NU CUMPARATI DE LA SIGMANET !
Nu cumparati de la http://www.sigmanet.ro niste hoti si neseriosi !Este plin internetul de reclamatii la adresa lor ,eu personal sunt patit ca si cativa prieteni de ai mei care au cumparat de la PORCI ,nu asigura garanitii ,mie personal mi-au spus ca au schimbat conducere si firmei si ca nu mai asigura garantii .
Asa fac toti de acum. Schimba conducerile si ramai cu produsul stricat … ca doar suntem in Romania!
Eu am cumparat o placa de baza MA74GM-S2 / Gigabyte, cu garantie de producator de 36 luni + extensie garantie pe viata. Placa mi-a venit prin FanCourier DIRECT DEFECTA!!! Defectiunea consta in senzorul de temperatura al slotului procesorului si o mica eroare de bios. Dupa 1 luna de folosinta placa pica cu eroare CMOS!!! Am trimis-o in garantie cu costurile suportate de ei prin FanCourier. Mi-i s-a spus ca dureaza maxim 15 zile calendaristice, dar …… pentru mine 15 nu este egal cu 28, deci 28 de zile a stat la ei si?……… ce sa vezi……..pe langa ca placa avea aceleasi probleme a mai venit si cu o noua problema ca din bios nu imi vedea un RAM + temperatura de la CIP-SET era peste 100 grade Celsius, ce sa mai zic de certificatul de iesire din service care era INVIZIBIL!!!. Bineinteles ca dupa instalarea windows-ului a picat de tot. Am luat legatura cu cei de la SigmaNet relatii clienti, le-am spus cele intamplate au zis sa le trimit din nou placa ca trebuie sa se rezolve. Bun….zis si facut, trimit placa , astept 21 de zile, dar in timpul asta ma suna cineva de la Service-ul SigmaNet si ma intreaba ce probleme are placa :)))))) competenta frate nu gluma..!….le zic problemele si in cele din urma o primesc. Repede o instalez in unitate , pornesc……….nexam!!! ma gandeam ca poate nu am bagat vreun cablu bine, verific, totul era in regula, repornesc si imi apare o mare eroare de bios dupa care imi zice sa fac update + IDE error, s-a restart-at singur si pauza……..nu imi mai afisa nimic, procesorul nu se incalzea deloc(deci tensiune nu primea in schimb cooler-ul mergea), RAM-ii nu se incalzeau (deci sloturile nu dadeau tensiune, dar in schimb puteam sa prajesc niste ochiuri pe CIPSET ;)!!! Am zis SUPER!, pot sa o folosesc pe post de aragaz!!! (nu va inchipuiti ca asta am facut, este o ironie). O trimit inapoi in garantie la un interval de vreo 3-4 luni, astept 18 zile dar niciun telefon nimec de la cei de la SigmaNet. Sun eu si intreb cam cat mai dureaza ca este trimisa de ceva timp iar raspunsul lor este „pai cred ca zilele astea , oricum pana la sfarsitul saptamanii” asta era intr-o marti. Hmm….bineinteles ca trece saptamana vine ziua de luni, sun din nou, intreb cam cat mai dureaza iar ei imi dau un nr de tel 0732406614 al colegului de la service care se ocupa de garantii. am zis Ok. sun la nr de tel dar nu raspundea nimeni, insist , insist si nimic…..revin a doua zi si imi raspunde cineva care imi zice ca nu am trimis nici o placa , i-am zis sa mai verifice o data ca nu are cum si ca revin cu un tel urmatoarea zi. Sun in ziua urmatoare si imi zice ca nu a bagat placa in service ca nu am lasat date de contact :))))))))), m-a bufnit rasul, va dati seama, si ii spun de chitanta FanCourier ca erau toate datele trecute acolo + nr meu de tel, cauta el….gaseste bineinteles si dupa imi zice ca nu am trimis copie dupa factura si garantie (de parca era prima oara cand o trimiteam in garantie si eu nu stiam ca trebuie sa fac copii dupa astea)…..hmm…..m-iam iesit din pepeni si i-am zis ca sunt in cutia placii si sa nu mai incerce sa o arda in diverse cu mine ca nu asa se vb cu clientii, nu am 2 ani si nu m-am nascut in jungla. Pana la urma imi da o adresa de e-mail la care sa trimit copiile + date de contact si ca sa imi trimita el niste documente pe care sa le semnez si sa i-i le trimit inapoi ca sa poata trimite placa in service si ca garantiile pe viata nu mai sunt valabile ca Brand-ul a fost cumparat de ITS. Trimit tot ce mi-i se cere dar mail inapoi cu asa-zisele acte….nexam. Sun din nou la SigmaNet le spun cele intamplate iar ei imi zic ca sa incerc sa vb cu colegul de la service ca ei nu au ce sa faca. A doua zi primesc un tel de la cei de la FanCourier din Galati ca au un colet pt mine se la SigmaNet. (va dati seama ca nici nu s-au uitat la ea) dar colac peste pupaza :)))) eu nu am trimis-o din galati ci din Onesti, drept urmare placa trebuia sa ajunga in Onesti!!! SigmaNet …….sunteti pe duca rau de tot! Sun din nou la SigmaNet le zic ca eu nu sunt si nu am trimis-o din Galati iar ei ma intreaba daca nu am fost contactat inainte sa livreze placa si le-am zis normal ca nu! (asta era inainte de sarbatori si ca colegul vine abia pe 7 ianuarie). S-a facut retur bineinteles si revin pe 7 ian, „cand a revenit colegu’ „;) respunde in cele din urma si il intreb cand imi vine placa , iar el imi zice cu toata nesimtirea posibila si existenta de pe lumea asta ca nu a primit nici un mail si ca placa a fost trimisa si eu am refuzat-o!!! va dati seama daca era in fata mea……., il mai intreb inca o data adresa de e-mail (poate am scris-o eu gresit…..mai sti…) imi da din nou adresa, trimit, il sun ca sa-mi confirme e-mail-ul, l-a primit si se uita pe copii si ma suna mai tarziu. Ma suna si ma intreaba de ce nu am stampila pe verso a facturii si ca de ce este trecuta din pix (acolo unde este trecuta garantia de 36 luni)…….logic ca i-am zis ca nu am emis eu factura si din formatul facturii nu era cum sa se scrie altfel garantia decat cu pixul si stampila se gaseste pe fata unde scrie „Stampila furnizorului”!!! Nesimtire, nesimtire maxima!!! Imi zice ca nu poate sa o trimita in service ca nu are stampila asa ca soarta……ii pare rau…..dar nu se poate asa ca ori fac comanda catre un serviciu de curierat sa-mi ridice placa si sa mi-a livreze la destinatie (pe banii mei) ori pierd produsu si banii si ca oricum banii inapoi nu o sa-i vad!!! (ca dupa experienta cu telefonul primit de catre „Service-ul Autorizat” cu intrebarea „Ce probleme are placa”, am scris problemele placii in interiorul cutiei + ce as dori si cum ar fi normal sa se intample cu acea placa adica ori banii inapoi, ori REPARATA (dar asta nu cred ca avea cum ca avea o problema la nivel de comunicatie pe magistrale) ori UNA CARE FUNCTIONEAZA, ori alta cu aceleasi caracteristici in aceeasi valoare). Mi-a zis ca am toate drepturile si ca pot sa fac ce vreau dar el nu o sa faca nimic ca sa se rezolve problema asta. Oricum nu ramane asa va dati seama.
Asa ca oameni buni NU VA SFATUIESC SA FACETI ACEEASI GRESEALA CA MINE DE A CUMPARA DE LA EI!!!!!!!!!!!
Banii au fost returnati oricum pe 17 august. Astazi am primit confirmare de la contabilitate.
Datorita unui Tweet am ajuns sa citim si noi acest mesaj.
Buna ziua,
Reprezint magazinul Sigmanet.ro. Tocmai am verificat istoricul comenzii dumneavoastra. Multe din produse vin direct de la furnizor direct si noi le trimitem in tara deci nu se poate ca problema sa vina din partea magazinului. Investigam.
Cat despre returul banilor. Sa stiti ca returnarea banilor pentru produse se face la sfarsitul lunii pentru toti clientii care au cerut inapoierea banilor.
Problema cu apelurile telefonice nu este ca v-am respins apelurile. Avem multe apeluri telefonice si deseori suna ocupat. Nu stiu de cate ori ati incercat sa sunati la noi.
Dar de exemplu puteti sa ne contactati prin email. prin emailul meu iulian@sigmanet.ro, prin Facebook/Twitter, si de Luni-Vineri 9:00 – 16:00 pe pagina de produs gasiti Live Support un buton care va deschide o pagina de chat. Cand nu este un operator online puteti oricum lasa mesajul offline.
Multumim de intelegere
Ma bucur ca cineva din partea Sigmanet a intrat si a dat o solutie. Asa da. Emag.ro ii doare in pix.