web analytics

Dan si problemele la emag.ro tableta Aldro Allview

Am cumparat tableta Alldro Allview are garantie 2 ani dar supriza? Bateria are numai 6 luni…Noroc ca sa stricat cu 3 zile sa faca cele 6 luni deci am alergat la Emag. Rapid au rezolvat in fix 15zile problema (ca sa te faca sa platesti “garantia rapida ” sau asa ceva). Dar…bateria desi au schimbat-o cu alta noua ca cea veche se umflase pur si simplu, nu mi-au mai dat alta garantie la asta noua. Motivul? Trebuia sa se strice toata tableta si respectiv trebuia sa fie schimbata toata tableta pt. a putea beneficia de cele inca 6 luni garantie la baterie …In concluzie: desi sant garantate cu termen diferit ca fiind 2 produse total diferite, trebuie sa se strice amandoua atat de rau cat sa fie schimbate amandiua pt. a beneficia de o amarata garantie la baterie :/ Acum sant in faza in care discut prin email cu ei apoi voi face plangere la ANPC si va tin la curent ;)

0/5 (0 Reviews)

2 comments

  1. Fratilor, inainte de toate vreau sa precizez faptul ca nu sunt fan E-mag, si nici al unui alt magazin online de produse similare celor de la E-mag.
    Vreau sa subliniez un lucru cat se poate de important, pentru ca am vazut multa lume pe acest site, destul de recalcitranta, cum intineaza imaginea unui magazin sau a altuia, doar pentru ca un produs nu corespunde descrierii de pe site 100%, sau baiatul de la receptie este nepregatit, sau casiera este „sictirita” in vreun fel.
    In ceea ce priveste produsele: cand vinzi mii si mii de produse este aproape imposibil sa nu apara si erori in sistem(unele produse nu corespund descrierii, altele vin deja stricate, altele se strica la o sapatamana dupa achizitie, etc.). Nu traim intr-o lume perfecta, mai sunt si asemenea cazuri, iar cand ele apar nu inseamna ca toate ghinioanele lumii s-au strans deasupra ta, clientule, ci pur si simplu s-a intamplat. In plus, aceste magazine sunt distribuitoare nu producatoare, deci nu pot fi direct raspunzatoare de ce se afla in eventualele cutii.
    In ceea ce priveste atitudinea anumitor persoane: ganditi-va ca acei angajati sunt si ei oameni. Poate au o zi neplacuta, poate le-a murit cineva drag de curand, poate s-au despartit de iubit/iubita, 1000 de cazuri se pot intampla. Lumea nu se invarte in jurul tau, clientule fidel, asa ca nimeni nu este obligat sa stea drepti in fata ta(chiar daca tu platesti). Poate multi dintre voi aveti un loc de munca, ce s-ar intampla daca intr-o zi neplacuta seful vostru ar veni la voi si v-ar apostrofa ca nu sunteti in cea mai buna forma, ca nu dati randamentul 100% sau ca ati gresit mai stiu eu ce. V-ar conveni? Eu nu cred.
    Intr-adevar, in tara aceasta se fac si multe „manarii”, dar nu este nimic personal, cu tine clientule, pur si simplu se intampla si lucruri neplacute. Daca vreti sa nu vi se intample nimic, stati cu banii la soseta si nu ii cheltuiti pe nimic. Daca in schimb vreti anumite lucruri si produse, si sunteti entuziasmati la achizitia unui produs nou, trebuie sa fiti constienti ca va asumati anumite riscuri(de orice natura).
    Altfel spus, nu am nimic cu acest site si cu cei care au fost nedreptatiti, prezenti aici.
    Eu personal, am cumprat produse de la E-mag, Altex, Domo, Flanco, Okazii.ro, price.ro, etc. Au fost si momente neplacute in toate aceste achizitii, dar am fost constient ca lucruri de acestea se pot intampla, nu am dat vina pe magazinul respectiv sau pe angajatii lor, chiar daca uneori trebuia. Eu unul voi continua sa cumpar de la aceste magazine.
    Va urez zile lipsite de evenimente neplacute la achizitia anumitor produse!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.