Buna ziua, EMAG,
Imediat dupa primire, am constatat, cu parere de rau, ca HDD-ul Extern, trimis de d-voastra este defect si…ca PC nu-l ,,vede”! Am dat imediat telefon la d-voastra si curierului.
Numai ca la Emag, am fost obligat sa astept 17’ pentru a putea lua legatura!!
Vineri 14 iunie, ora 15,55, am sunat la: 0722.25.00.00, la Informatii detaliate despre procesul de comanda si serviciile pre/post vanzare oferite de eMAG.ro si am asteptat 17’!!!
Pe un ton suparat, justificat, i-am spus individului, ca am stat 17’ si va trebui sa platesc nepasarea si superficialitatea lui la serviciu. EL a explicat ca a avut multe cereri si… a inchis!
De ce a avut nesimtirea sa-mi inchida tel., fara nici o explicatie!? De unde pornirea asta badaraneasca, pe banii nostri, de ce a fost mirlan!? De ce si-a permis in timpul serviciului asa ceva in loc sa-si ceara scuze? A trebuit sa reiau calvarul!!!!
S-a incetatenit si la Emag obiceiul imbecil, cu aroganta, suficienta, nepasarea, superficialiatea si dezinteresul fata de client?
Civilizat ar fi sa aveti telefon gratuit, daca nu sunteti in stare sa fiti operativi.
Nu este corect si civilizat sa motivezi clientului la tel.ca sunt multe cereri!
Constat ca stiti sa faceti tot posibilul sa cistigati din orice nimic, sa va imbogatiti pe seama noastra, in timp ce noi tot saracim si suportam!
Astept scuze, pentru ca datorita noua existati!