web analytics

EMAG.RO

Pagina in care puteti relata orice probleme ati intampinat la predarea produsului in service. Timpul de rezolvare al problemelor in service email este standard de 10 zile. La emag.ro in service nu este permisa returnarea contravalorii produsului nici in cazul in care produsul este livrat DEFECT de catre emag.ro. Cel putin asta am inteles eu de la Radu Apostolescu, din mailul pe care l-am primit. Daca totusi contravaloarea produsului v-a fost returnata inseamna ca ati beneficiat de Extragarantia de Retur extinsa.

eMAG – este denumirea comerciala a S.C. DANTE INTERNATIONAL S.A., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, Soseaua Virtutii nr. 148, sector 6, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/372/23.01.2002, cod unic de inregistrare fiscala RO14399840.

Sectiunea de comentarii a fost inchisa, urmand ca toate problemele legate de emag.ro sa fie inscrise in acest formular. Articolul va aparea in maximum 24h pe site.

    Numele si prenumele sau aliasul (obligatoriu)

    Adresa de email (obligatoriu)

    Numele problemei avute cu emag.ro (obligatoriu)

    Descrierea problemei (obligatoriu)

    Fisiere care probeaza problema

    1/5 (1 Review)

    42 comments

    1. Am comandat o masina de gaurit cu acumulator. am nevoie ca prestez diverse servicii. A venit cu acumulatorul defect. Am sunat la seller, a raspuns robotul emag. Am reusit sa vorbesc cu un operator in final si i-am zis ca as pastra masina daca ei ar schimba acumulatorul. Am inceput o corespondenta pe mail care s-a prelungit pana au expirat cele 14 zile de retur. intre timp aveam nevoie de masina si am folosit-o cu un acumulator compatibil. Acum, eu fiind om cu idei(idiot adica), am comandat aceeasi masina a doua oara, in ideea ca voi face returulul in termenul respectiv schimband doar acumulatorul. Surpriza! A doua avenit cu acumulatorul defect! Masina e Bass Polska si am luat-o pentru ca are 58nm putere, aproape de makita. Tot ii dau retur la asta, dar pierd banii de transport si problema ramane.

    2. super ok, preturi ceva mai mari, dar daca ai probleme cu ce ai cumparat esti despagubit conform garantiei

    3. Salut! Am comandat de la emag o mașină de spălat rufe, resigelata care in descriere pe sait spune-au că e cu o deformare pe lateral stânga. A venit și la verificare am constatat că era lovita in fata si vopseaua sărit. Am refuzat acea masina.i Am sunat la emag imediat si am spus că vreu să îmi trimită produsul pe care l-am comandat si au spus că vor trimite. Asta era in data de 22.06.2018. Pe 24.06 am sunat sa vad care e starea comenzii. Mi sa spus că așteaptă nu știu ce factura de la nu știu ce depozit si ca in 24 maxim 48 ore ma vor contacta. Pe data de 28.06 am sunat din nou si am primit același răspuns că așteaptă să primească o factură si că face o noua cerere către depozit pentru factura. Va rog dacă se poate face ceva legal să primesc ce am comandat și plătit. Multumesc!

    4. De la emag am facut si eu o singura data cumparaturi si au fost ok, baiatul de era la electronice a fost dragut de mi-a furnizat toate informatiile cerute dar casiere lasa de dorit…… niste taranci obosite care nu stiu cum sa vorbeasca cu un client

    5. Inca nu am rezolvat problema. Azi trimit un email la opc Brasov. Acum nu stiu cat o sa rezolve ei :(

    6. Deja am ajuns la capatul rabdarii cu astia de la emag. Am telefon de o luna de zile la ei in service si inca nici un raspuns, decat niste replici acide pe email si atat. Nici nu stiu cum sa procedez ca sa-l recuperez … Va rog sa-mi dati un sfat.
      Multumesc!

    7. ati trimis leptopul meu catre lenovo polonia ? pentru ai schimba un hardisk ?
      cum adica nu sunteti service autorizat pentru lenovo? pai nu stiai acest aspect inainte de a receptiona leptopul? doar scria clar ca este lenovo !
      dar de fapt de ce sa ma cert eu cu tine.am protectia consumatorului judecatorii sunt…fa ce vrei…trimite-l unde vrei tu…tu fa ce zice seful tau eu fac ce vreau eu.

      From: „Larisa Fotin | ServSkills, Service”
      To: catalin mihalceanu ; service.emag
      Sent: Tuesday, September 10, 2013 12:51 PM
      Subject: RE: Cerere RMA #21201 transferata in service

      Buna ziua,

      In legatura cu solicitarea dvs, va comunicam ca noi nu suntem service autorizat pentru echipamentul dvs, in consecinta, acesta a fost directionat catre Lenovo Polonia in vederea remedierii defectului reclamat.
      Imediat cum vom avea o rezolutie, va vom informa.

      Cu stima,

      Larisa Fotin
      Customer Service Support
      Description: image001
      Tel/Fax: +40 21 200 52 00/28
      Soseaua Virtutii 148, Sector 6, Bucuresti

      From: catalin mihalceanu [mailto:–@yahoo.com]
      Sent: Monday, September 09, 2013 3:46 PM
      To: service.emag
      Subject: Re: Cerere RMA #21201 transferata in service

      Va rog frumos sa imi oferiti informatii suplimentare despre stadiul reparatiilor la acest leptop.doar nu reparati hardisk-ul!ce sa reparati la un hardisk?daca il tineti o luna in dos cu hdd regenerator cum fac profanii de it-isti de cartier mai bine imi dati leptopul fara hardisk si cumpar eu altul si gata.Schimbarea lui dureaza maxim 3 minute si 25 de secunde.Nu aveti hardisk-uri?Sau patesc ca la alt leptop cumparat in vinerea neagra…pentru un hardisk parca vad ca imi dati 1000 ron inapoi pe leptop si iar iau teapa.Nu inteleg de ce trebuie sa treaca o saptamana sa schimbi un hardisk.Imi pare rau ca l-am trimis…acum imi este frica ca pune mana pe el altul si mie imi restituie banii in cont.Cu ce cumperi in vinerea neagra asa patesti.

      From: „service@emag.ro”
      To: ––@yahoo.com
      Sent: Thursday, August 29, 2013 5:52 PM
      Subject: Cerere RMA #21201 transferata in service

      Stimate client,
      Va informam ca produsele dumneavoastra expediate cu numarul RMA #21201 au fost receptionate si inregistrate in Service Servskills cu numerele #499378.

      Produs(e):
      1 x Notebook Lenovo G575GL cu procesor AMD Dual-Core E-300 1.30GHz, 2GB, 320GB, AMD Radeon HD 6310, FreeDOS, Black 59-345829-BF12

      Cu stima,
      Echipa Servskills

    8. Nu stiu exact unde sa imi scriu si eu povestea mea asa ca o bag intr-un comentariu sperand ca administratorul sa o incadreze corect. Iata ce am patit: am cumparat un frigider samsung ce venea la pachet cu unu cuptor cu microunde cadou. Minunat! Dupa ce cei de la curier au carat pana la etajul 3 frigiderul pe 30 de lei spaga am platit si am mers la masina sa iau eu cuptorul cu microunde si cand am ajuns in casa surpriza: cuptorul cu microunde avea o mica gaura de intrare de la lama motostivuitorului cel mai probabil ce intra prin carton, prin polistiren si prin cuptor in sine. M-am dus la emag iar acolo mi-au spus ca nu au altul sa il inlocuiasca si nu pot sa imi ofere altceva pentru ca este cadou si m-au trimis la garantie ca sa poata face comanda de unul nou la importator. La garantie mi s-a spus ca se va face comanda de unul nou si o sa fiu contactat. Asta a fost saptamana trecuta. Am sunat la ei luni si mi s-a zis ca de fapt apare in baza lor de date ca, cuptorul a fost trimis la samsung la reparat(ce sa repare la el nu stiu) si am zis ca nu este posibil asa ceva si ca as vrea sa fac o reclamatie. Mi se zice sa fac un mail si sa il trimit la sesizari@emag.ro si sa astept un raspuns…de marti tot astept un raspuns insa dupa ce am mai sunat odata tipa de la call center mi-a zis mai discret ca sunt cu capul si de ce nu vreau sa inteleg ca nu o sa vad nici un cuptor cu microunde nou si sa zic merci daca o sa il primesc si pe asta reparat inapoi in termen de minim 15 zile…

      Desi am cumparat pana acum de mai bine de 15.000Ron de la ei nu voi mai cumpara niciodata nimic de acum incolo. Era o vorba ca la emag e mai scump ca au service-ul bun dar nu exista asa ceva.

    9. promotie lg la emag
      cumperi un produs si primesti card cadou in valoare de 20%
      cumpar tv-ul cu 2599 + card 520
      intreb cand platesc cand primesc cardul cadou
      mi se raspunde in 2 zile pe mail
      dupa vreo saptamana sun ca nu primesc cardul
      ei raspund tv era 3000 ron si am facut deja dicount 400 ron
      incercat sa evitati

    10. Am cumparat de la E-MAG o tableta Serioux 101 TAB si este data la reparat a doua oara in decursul a cinci saptamani.De o saptamana astept un raspuns de la ei,solicitand alta noua.Voi anunta prietenii,colegii,sa nu cumpere vreun produs de la E-MAG niciodata.

    11. Acum 4 zile am facut alegerea proasta de a cumpara un adaptor wireless din categoria resigilate. La descrierea produsului scria ambalaj original deschis, produs in stare perfecta, dupa ce l-am primit in secunda 2 mi-am dat seama ca e defect si nu functioneaza cum trebuie. Am facut fisa de retur, cei de la curier mi-au ridicat coletul acum sunt tare curios dupa cate zile o sa primesc un raspuns si ce solutie, fiindca produsul in cauza numai este pe stoc. Sunt mai mult ca sigur ca produsul a fost returnat la randul sau si vandut ca resigilat, poate poate prinde un fraier.

    12. Am cumparat tableta Alldro Allview are garantie 2 ani dar supriza? Bateria are numai 6 luni…Noroc ca sa stricat cu 3 zile sa faca cele 6 luni deci am alergat la Emag. Rapid au rezolvat in fix 15zile problema (ca sa te faca sa platesti „garantia rapida ” sau asa ceva). Dar…bateria desi au schimbat-o cu alta noua ca cea veche se umflase pur si simplu, nu mi-au mai dat alta garantie la asta noua. Motivul? Trebuia sa se strice toata tableta si respectiv trebuia sa fie schimbata toata tableta pt. a putea beneficia de cele inca 6 luni garantie la baterie …In concluzie: desi sant garantate cu termen diferit ca fiind 2 produse total diferite, trebuie sa se strice amandoua atat de rau cat sa fie schimbate amandiua pt. a beneficia de o amarata garantie la baterie :/ Acum sant in faza in care discut prin email cu ei apoi voi face plangere la ANPC si va tin la curent ;/

    13. Am cumparat acum doi ani in octombrie un laptop dell inspiron n5110 cu 2330 ron de la emag toate bune si frumoase cand in mai putin de un an laptopul se supraincalzea si se stingea singur asa ca in consecinta l-am dus la service in Timisoara recomandat de emag. Domnii au fost f promti si ok mi-au spus ca modelul asta de laptop are aceste probleme si o sa mai am cu el,ceea ce sa si adeverit ca sa intamplat la 5 luni acelasi lucru. Si mai mult de cat atat numai pornea deloc, dupa care am vazut ca efectiv sa topit mufa de almentare a laptopului.
      L-am dus a doua oara la service de data asta a mers in Bucuresti si ghinion au schimbat sistemul de racire iar mufa dc este cica deteriorata fizic nu din cauza supraincalzirii…..nu aveam cu sa o sparg ca se vede cum acea guma este deformata de la caldura si clar sa intamplat ceva din cauza supraincalzirii….in fine am facut o reclamatie la protectia consumatorului si bineinteles o sesizare la emag care e procedurala daca nu iti convine ceva trebuie sa faci ca sa poti merge la OPC. In fine ma suna astazi d-soara/d-na Octaviana Mihalcea care mi se adreseaza ca nu este deloc asa cum spunem noi si ca acea mufa dc este sparta deteriorata fizic, adica noi nu stim sa folosim un laptop suntem atat de prosti incat habar nu avem sa folosim un laptop.. Lucruile nu o sa ramana asa pt ca nu sunt bataia de joc a nimanui. Recomand tuturor sa nu cumpere de la EMAG nimic fiindca in momentul in care ajung la service sunt terminati…..
      Va tin la curent…

    14. De Black Friday anul acesta am achizitionat un Samsung Galaxy S2. Toate bune si frumoase, la o saptamana au aparut problemele, nu isi mai revenea din stand by, l-am trimis inapoi mi-au trimis altul nou in decurs de aprox 12 zile. La nici 3 zile de utilizare, SHOC, aceeasi problema ca si primul, nu isi mai revenea din stand by, urmatoarea zi l-am expediat inapoi si le-am spus sa imi dea banii inapoi. Inca nu i-am primit, tot ma taraganeaza, in 28.12.2012 au facut receptia pt tel, azi e deja 07.01.2013. Ii mai bat la cap sa imi trimita banii.

    15. Va spun eu care e treaba cu ei!! Sunt magari, nenorociti, escroci care s-au vazut cu o clientela vasta si au inceput sa isi permita sa renunte la calitate in favoarea banilor. Sunt praf si tare mi-as dori sa ii bag pe fiecare in pisicii lui hector[ca sa nu ma exprim altfel]. Am aparatul foto cumparat de pe net, trimis cu multiple probleme din fabrica, l-am lasat la service dupa ce au incercat sa ma fraiereasca, acum nu il mai primesc deloc si nici banii nu ii pot lua inapoi. Sunt niste retardati!!

    16. Am cumparat de la e-mag foarte multe produse..si intotdeauna am avut o parere buna despre ei.

      Dar se pare ca totul e bine doar atata timp cat le dai bani, Cand e vorba sa isi respecte obligatiile, lucrurile se schimba.

      Pe scurt, am cumparat de la dansii un telefon Galaxy S2. la o luna dupa achizitionare, am intampinat probleme multiple cu el, si l-am trimis in service. A fost reparat dupa cum au spus cei de acolo.

      Luna trecuta, aceleasi probleme, plus una noua – la folosirea camerei incorporate, se aude un bazait distinct. Am completat iar o fisa de service..iar a stat in service..si ieri. l-am primit inapoi, fiind reparat.

      L-am deschis…si cand am intrat pe camera..ce sa vezi :) acelasi bazait. deci practic e-mag-ul mi-a tinut telefonul in service si mi l-a trimis inapoi fara sa ii faca nimic.

      I-am contactat telefonic, mi s-a spus sa fac o sesizare utilizand formularul online. am facut acest lucru, si am fost sunat de o domnisoara, acre nevinovata, m-a informat ca probabil tehnicienii din service nu au observat acel defect – care fusese reclamat expres de mine, si care iti sare in ochi cand pornesti camera.

      Si bineinteles ca telefonul trebuie trimis inapoi in service :)

      acum sunt in drum catre ANPC sa vad ce ma sfatuiesc dumnealor tinand cont ca telefonul este inca in garantie

    17. De-a lungul timpului am incercat sa cumpar de la ei doar de trei ori.

      1. Ap.foto resigilat pe care l-am returnat in secunda 2 deoarece se vedea cu ochiul liber o spartura in sticla obiectivului…
      2. Placa video returnata deoarece nu-mi convenea performanta…aici n-am ce sa le reprosez;

      3. HDD achizitionat , factura intocmita cu date gresite ceea ceofaceau inutilizabila in contabilitatea firmei mele. N-au putut s-o anuleze si sa emita alta asa cum face orice firma din Romania care respecta legile contabile.

      A trebuit sa returnez produsul, sa-l reintroduca in sistem si sa mi-l vanda iarasi. Noroc cu un angajat mai zelos care a alergat de colo colo vreo zece minute sa rezolve situatia fiindca ceilalti angajati erau varza:
      – una a gresit datele de identificare ale cumparatorului desi i-am atras atentia sa aiba grija deoarece m-am uitat la fata ei si am avut o presimtire (o blonduta draguta),
      – alta la casierie imi explica cum ca nu se poate sa-mi emita o factura corecta,
      – alta imi spunea sa traversez eu Buc. a doua zi inca o data fiindca nu putea sa-mi revanda HDD deoarece trebuia reintrodus in sistem,
      – altul imi explica mandru ce sistem modern de relatii cu clientii au ei in timp ce eu fierbeam, nevasta incerca sa ma calmeze, iar alt client mi-a luat-o inainte cu apostrofarile deoarece avea un morcov si mai mare cu multe frunze.

      Am observat ca sunt chiar entuziasmati cand alti clienti ameninta cu plangeri la OPC, cred ca le place.

      Am luat HDD-ul pana la urma dar pe viitor in top 10 magazine preferate ei vor continua sa scada spre locul 100. E o estimare optimista…

    18. Ba nene dar distrusi mai sunteti…. Cine plm va plateste ma fa sa faceti mizeriile astea de comentarii, Dan Ostahie de la Altex? Tara de retardati mintal !!!! Futu-va in gaoz de onaninsti nespalati. Tehnologia nu e de voi ma… Luari sapa si lopata si bagati santier si agricultura, slobizim-as pe mamele voastre

    19. Sunt un CLIENT care cumpara de la eMAG de 10 ani, atat ca persoana fizica cat si juridica. Au devenit extrem de neseriosi. Nu mai cumpar de la ei.
      Am trimis in service eMAG o action camera, dar au refuzat garantia pt ca e zgariata.
      Am camere obisnuite mult mai zgariate care functioneaza, dar la o action camera care este rezistenta la socuri, e absolut normal. Nici nu au desfacut camera, doar au inspectat-o vizual.
      Am dus camera la alt service de electronice si au aflat cauza reala a defectului. Am luat legatura si cu producatorul camerei din state, care mi-a confirmat cauza.
      Am revenit la eMAG, iar raspunsul eMAG: nu mai face obiectul garantiei pt ca a intervenit personal neautorizat. MAGARI MARI eMAG.
      Acum am apelat la ANPC. Dupa aia o sa incerc sa iau legatura cu conducerea lor. Daca nu se rezolva dau in judecata eMAG.
      Si cel mai important oricum nu mai cumpar nimic de la ei. eMAG isi bate joc de CLIENTI.
      Poate au castigat niste bani, dar au pierdut cel putin un CLIENT.

    20. Emag si cu PCGarage au preturi foaarte mari in comparatie cu alte magazine din Bucuresti. Eu nu folosesc site-urile lor decat pentru a ma interesa de produs/pareri, dupa care folosesc price.ro, compari.ro, shopmania.ro pentru a cauta magazinul cu pretul cel mai mic, si il iau de acolo.

      Cu casieritele am avut si eu probleme. Nu imi placea cum se uitau la mine, dar credeam ca le deranjez eu cu ceva. Sunt sictirite si seamana foarte mult cu functionarii de la stat. Ma bucur sa vad ca nu sunt singurul caruia i-au lasat impresia asta.

      Nu vad de ce as cumpara de la magazinele astea cu prea multi clienti, daca nu imi ofera nimic in plus. Prefer un magazin mai mic, unde stiu ca pretuiesc fiecare client.

      Numai bine!

    21. cumparat 2 hdd de 1tb , ambele defecte ( mentionez ca unul era cadou pentrul varul meu ) : pierdut timp (varul meu locuieste in afara Bucurestiului ) , bani ( trebuia sa rezolv problema repede , varul meu era foarte suparat ,fugi cu taxiul la retur , fugi sa cumperi alt hdd in alta parte) , imagine ; mi s-au returnat banii ( intamplator sau nu ,modelul nu mai era pe stoc ) dar nu imi place rolul de cobai …. adio emag…

    22. Am achizitionat un aparat foto,BENQ,de o luna,si de aseara nu mai functioneaza cum fac sa il returnez???
      Sau sa il inlocuesc????

      • Suni la ei si le spui. Oricum te vor pune sa-l trimiti pana pe b-dul Uverturii la service-ul lor sa constate ca intr-adevar este defect si abia in vreo 3-4 zile vei fi sunata si ti se va da o rezolvare.

    23. emag.ro nu acceptă monezi. Dovada o aveți în articolul nostru de pe blog, casierițele sunt mult prea comode și numără decât Blaga, Caragiale și Eminescu, dar cultura lor generală este ZERO.

      Showroom-ul din Crângași ar trebui schimbat sau instruit mai bine. Un laptop de 3200 de lei, aduce totuși un câștig al emag.ro de cel puțin 320 de lei, și nu ar fi de ici de colo acest lucru. Dacă casierițele decid cum și ce fel își aleg clienții: în funcție de banii cu care vin, atunci … emag.ro are o mare problemă.

      PLUS: problema cu livratorii s-a rezolvat, băieții din Crângași întreabă acum dacă doresc testarea produsului ceea ce e bine și ne arată că am rezolvat o problemă, dar am dat de alta mai mare.

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.