Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.
Pentru orice problema cu sensodays.ro va rugam folositi formularul de mai jos. Va multumim.
Ca sa nu se dezminta cei de la Koyos ca sunt cei mai mari ma…. astazi au aparut cu o alta idiotenie un SMS de 5 Euro+TVA cica ptr rezervare produse….
Oare asa cred ca pot face bani vanzand blana ursului din padure…..
http://www.blackfridayvoucher.ro/
http://www.its.ro/newsletter/wb.php?p=wu/wk/rs/agp/rt/rs#
Am comandat o placa de baza ASUS si am primit una Asrock,moto-ul lor „mai curajos” se traduce prin „mai nesimtiti”.Am sa merg peste ei sa rezolv problema,personal.
Evitati acest site!
Inca odata se dovedesc cei de la Koyos ca sunt mai slinosi!
Nu-mi fac sange rau cu Brack Friday; Desi am comandat ( si la ora aceea pe site afirmau ca „exsita pe stoc” un telefon Samsung Note 2 ( cu 2,1 mili mai ieftin decat pretul de lista)- la doua zile de la comanda mi-au trimis un mesaj ca „nu mai e valabila comanda mea” ( adica s-au comandat prea multe si le-au luat in ordinea comenzii…si uite asa…) ; Ma intelegeti;
Apoi- azi- am stat „on holding” pt 19 minute- pt ca o fatuca sa-mi spuna daca garantia telefonului este asigurata de Samsung sau nu;
Raspunsul- NU- se rezolva la ei; Apoi am intrebat-o daca au macar garantia aia internationala ( care vine in mod regulat la importator- oricare ar fi el- si care certifica intr-un fel ca aparatul este…ce este); Acelasi raspuns ( dupa inca 3-4 minute): Nu nu au garantie internationala; Imi venea s-o intreb de ce mai spus ca-i Samsunt- atunci- ca poate-i „samesoung” sau „Simsung” sau mai stiu eu ce alt chinezism…daca nu au nici o cerficare;
Pana la urma – tot raul spre bine…o sa caut la altii ( sau o sa iau altceva…)
Macar te-ai convins ce e de capul lor.
Acelasi lucru l-am patit si eu (comandat notebook-ul Acer dimineata la 7:30. Comanda este si acum in asteptare. Notebook-ul a stat pana seara in stadiu „disponibil in stoc” sau „disponibil in stoc furnizor”. Ma asteptam sa fie teapa, configuratie era prea buna pentru pretul solicitat…
Oricum ar fi, gustul amar lasat de experienta asta scoate koyos din lista de potentiali furnizori.
La cat de dezbatut este subiectul koyos, nu m-ar mira daca ar resimti serios impactul publicitatii negative de care au parte.
In rest, dragoste si pace sa fie :)
Macar daca l-ar resimti din plin.
Aveti grija ca au cumparat si SIGMANET…iar atmosfera s-a imputit si acolo exact ca si la KOYOS…
Pai sunt cam unul si acelasi … naspa …
Teapa data de koyos. Au gresit procentul de reducere si in loc de 5% au scris 50% la laptop-ul Acer V5. Stoc a fost pana la ora 11 cand au vazut eroarea. Daca au koios atunci sa onoreze comenzile. Daca nu OPC-ul sa ii amendeze
Naspa in acest caz pentru clienti. Ca ei si-au anulat comenzile …
Am comandat un laptop redus cu 50% de Black Friday. Azi primesc un e-mail de la ei si imi spun cu parere de rau ca nu mai exista acel laptop pe stock ca a fost o eroare in sistem. Evitati acest site care creeaza numai neplaceri. Eu de ex, am renuntat la un altul pentru acesta si acum am surpiza de a nu ma alege cu nimic. EVITATI KOYOS!
La fel am comdandat si eu un laptop cu 50% reducere de BF. La fel am primit e-mail ca nu pot onora comanda. Niste tepari, fac promotii false si nu au coaie sa le sustina!
Daca stiam comandam de pe alt site. Luni ii reclam la OPC pt publicitate/promotii false!
Pe scurt, evitati KOYOS.ro & SIGMANET.ro (aceasi firma)!
La fel am patit si eu cu laptop-ul cu 50% reducere de Black Friday, insa la mine a putin mai frustrant: am incercat sa-i contactez de vreo 3 ori sambata si inca de atatea ori luni sa-mi confirme comanda dar nu mi-a raspuns nimeni. De fiecare data ma intampina cu un mesaj inregistrat cum ca sunt persoana cu numarul N in asteptare si ca trebuie sa mai astept aproximativ X minute iar cand ajungeam cica prima persoana pe lista (dupa aproximativ 6-7 minute) ma punea sa-mi zic numele si numarul de telefon dupa mesajul sonor si o sa ma contacteze ei in cel mai scurt timp. Nici pana in ziua de astazi nu m-a sunat nimeni. Ma intreb ce nervi as fi avut daca ii sunam pt un produs cu probleme sau ceva de genul. In fine, acest magazin nu mai exista in lista mea chiar de ar fi sa aiba promotii cu 70% reducere. Parerea mea: evitati Koyos.ro !!!!
Naspa. Si ce e cel mai prost este ca … nu avem ce sa facem. Nici macar aia de la ANPC n-au ce sa le faca.
Am comandat de Black Friday la 9 dimineata un laptop, mi-a scris „comanda finalizata, etc…”, dar pentru ca nu-mi sosise si confirmarea pe email, am sunat pe la 5 si mi-a zis o duduie ca s-a epuizat stocul de la 7, dar ca nu au apucat sa scrie si pe site. Niste mincinosi jalnici, evitati-i !!!
Chiar acum pregatesc un articol bomba despre Black Friday.