web analytics

ALTELE

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.


In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

Nu suntem singurii care dam tepe prin magazinele online. Avem si austrieci care fac asta. Sau poate sunt lupi vopsiti? Cititi mai multe aici.

2.2/5 (5 Reviews)

123 comments

  1. Buna ziua!A comandat cineva de pe site-ul Livraregratuita.ro?Ma intereseaza un produs care apare pe site-ul lor , dar nu raspunde nimeni la adresa de mail care apare.

  2. Buna ziua, in ce priveste tepele date da catre Tuningro.ro / RTT Distribution S.R.L. va aduc la cunostinta ca exista si instante de judecata, respectiv ca firma poate fi actionata in instanta pentru a va recupera sumele de bani platite catre acestia si nu numai. Printre altele eu asa am procedat, m-am indreptat impotriva lor in instanta si am castigat, sunt si alte persoane care au facut acest lucru. Pe de alta parte ei au si foarte multe contestatii in instanta vis a vis de PV emise de autoritatile statului care i-au verificat si amendat, sau au luat decizia de a le opri activitatea. Cu toate acestea ei inca functioneaza, contesta masurile, posteaza in paralel rewievuri favorabile lor (sunt si alti „magari” cu site-uri „de promovare”care ptr. un banut mananca cacat mult, ca sa ii mentina pe piata pe cei care-i platesc!). Asa ca faceti si reclamatii, dar pentru a va putea recupera prejudiciul creat de acestia, actionatii in judecata, exista precedent. Anexez link de pe Portalul Justitiei pentru detalii. Spor: https://portal.just.ro/SitePages/cautare.aspx?k=RTT%20DISTRIBUTION

    • salut,

      am patit si eu la fel ,am facut reclamatie la politie si anpc si am primit acasa ca s-a deschsi dosar penal in mai 2023 si nu am mai primit nimic de atunci

      • Nu ai cumva un număr de dosar, sunt și eu păgubit de cei de la RTT și vreau să depun și eu plângere. Mulțumesc

        • am fost sunat acum de politia judeteana ca sunt foarte multe persoana pagubite de acesti infractori si daca vreau sa ma constitui parte civila in proces

  3. Catalin Florinel Cernahoschi

    pat-perfect.ro, am comandat ceva si au trimis altceva asta n-ar fi grav dar nu raspund nici la telefon nici la mail nici la reclamatia de pe site. I-am reclamat la politie dar nu prea se intampla nimic !

  4. Tepari!! Nu cumparati de la ei. Am comandat niste presuri de masina si au trimis alte balarii.
    Nu raspund la mesaje. Adio bani! Sunt sume mici si pe asta se bazeaza.

  5. Produsul vandut de ei nu corespunde ca cel de pe sait comandat, este altceva de o calitatea jalnica….

    Daca suni nu prinzi pe nimeni la tefelon, nu ai cum lua legatura cu ei…FB nu au…
    mail, nici acolo nu te baga nimeni in seama…
    instargamul …se plange lumea de ei …

    pe scurt..tepari!

    https://www.instagram.com/mumar.ro/

    https://www.mumar.ro/

  6. Sa nu comandati nimic de pe Azzura.ro. Nu sunt de incredere si au o atitudine total nepotrivita fata de cumparator (ca si cand pot exista fara noi cumparatorii). Sunt aroganți si injura clienții (niste golani).

    • Din păcate am cumpărat și eu o poșetă de pe site-ul lor, a venit cu un defect de fabricație și am vrut să îi fac retur , dar când am vorbit cu un nene la telefon a început să vorbească urât, mi s-a părut foarte suspect faptul că pentru asta trebuie să chem eu un serviciu de curierat, pe banii mei și fără formular de retur. Probabil rămâneam și fără bani și fără produs! Mi-a spus nenicul că probabil îmi place să fac retururi din moment ce sunt la curent cu modul în care procedează alte firme și că nu e defect de fabricație că așa sunt produsele hand-made. De parcă eu nu am mai văzut produse făcute manual! Oricum oricine are dreptul să facă un retur dacă nu e mulțumit de calitatea unui produs.Mai ales dacă a sesizat acest lucru la timp!

    • Cineva de pe Azzura.ro sustine ca dvs sunteti de fapt concurenta si le lasati review-uri negative pe unde ii prindeti. As vrea sa vad cum cineva de la https://usamvcluj.ro le face concurenta …

      • Răspuns pentru Andra!Dumneavoastră ați primit o geanta impecabila,dacă ați fi primit o geanta cu vreun oarecare defect in mod cert ați fi reclamat la ANPC.Faptul că v-am comunicat că puteți face returul în condițiile Politicilor de retur trecute la noi in site care sunt conforme și legale v-a determinat să renunțați la retur pt că trebuia să suportați dv costul returului .Am fi suportat noi costul in cazul unul produs neconform…nu a fost cazul dv și nu este in general întrucât toate produsele sunt-verificate înainte de livrare.V-amrecomandat să citiți toate recenziile pe care le avem in site sa vedeți adevăratele opinii ale clienților.Apreciem efortul dv de a scrie o recenzie negativă că de altfel toate recenziile pe care le faceți în mediul online!

    • Dumneavoastră ați făcut o comanda la noi in site,pe care ați încercat să o plătiți cu cardul (prin intermediul procesatorului de plati Netopia),plata care nu s-arealizat(figurând in platforma noastră că plata nereușită).Ați fost apelată și vi s-a comunicat acest aspect,dv susținând că ați primit pe email confirmarea de înregistrare a comenzii.Vi s a explicat că ,comanda a fost înregistrată dar figurează cu statusul „neplătită”și vi s a spus că vi se poate trimite un link de plata.Ne ați răspuns că dv aveți confirmarea de plată și că doriți să primiți produsul comandat .V-am răspuns că nu putem expedia produsul până nu efectuați plata .Dv ați continuat cu injurii aduse persoanei care v-a apelat…vi s a răspuns cu aceeași monedă.Asta a fost tot

    • Aveti si raspunsul celor de la Azzura.

  7. Hai sa vorbim putin si despre garantii, in special cele extinse, asadar si prin urmare: am cumparat o masina de spalat rufe, am optat pentru garantia extinsa pentru 48 de luni platind 280 de lei pentru ea; fiind constient de conditiile in care se acorda si de faptul ca produsele din ziua de astazi tin cat tin, daca ai noroc cel mult inca „un termen de garantie de 24 de luni” oferit de catre marea majoritate a producatorilor, lucru care s-a si dovedit a fi adevarat. Pana aici toate bune si frumoase. Teoretic servisarea in cazul unor probleme trebuie sa se faca in 5 zile lucratoare de la receptia produsului in service.

    Booon, se intampla sa am probleme cu respectiva masina de spalat rufe cu putin timp inainte de expirarea ei, sa mai fie in jur de o luna de zile, aproximativ. Sun la service pe data de 24, imi inregistreaza reclamatia, lucrul asta se intampla in ziua de vineri.

    Imi zic ca nu-i nicio problema, scrie 5 zile lucratoare pentru repararea produsului? Scrie! Astept sa treaca weekendul, nu-i problema!

    Luni, pe data de 27 ma suna un tehnician, zice ca marti, data de 28 poate sa treaca sa vada despre ce este vorba. Ok, veniti si vedeti care e defectul. Ajunge respectivul marti, o ia la puricat si da verdictul: amortizoarele sunt duse, de aceea „fuge” in timpul spalarii, dau comanda si le schimb! Perfect ii zic, pana vineri data de 31 o reparati?

    Pai sa vedem, imi zice, cand ajung piesele vorbim la telefon si le schimb. Mai trece ceva timp, domnul tehnician nu da niciun semn de viata. Vine data de 30, ma suna de la service, stiti o sa depasim termenul de servisare, piesele inca n-au ajuns. Ii zic: stiu, am vazut pe site, abia pe data de 29 s-a dat comanda. Mai astept, cand ajung piesele si tehnicianul? Saptamana viitoare, imi raspunde candid domnita. Domnita, deja ati depasit termenul de reparatie, ce inseamna mai exact saptamana viitoare? Am nevoie de masina, trebuie sa spal rufe! Pai nu stiu sa va zic exact, luni, marti… WTF? Astept pe banii mei, imi zic? O sa incerc sa urgentez reparatia. Pai nu stiu cum sa va zic, nu trebuie sa incercati, trebuie sa si reusiti! Luni, pe data de 3 astept tehnicianul sa vina si s-o repare.

    Ei de aici incepe circul: sun pe data de 3 din nou la call-center, ma redirectioneaza catre nu stiu ce departament: le explic problema, mi se raspunde ca da, intr-adevar au ajuns in a 7-a zi lucratoare si n-au reparat produsul. Ii solicit doamnei sa rezolve problema, si sa-mi dea un raspuns urgent. Imi spune ca programul ei se incheie la ora 18:00. Ii zic ca am nevoie de un raspuns in seara asta. Imi zice ca nu stie daca reuseste sa dea de tehnician si ca ma suna maine dimineata la ora 09:00. Ii reamintesc faptul ca ma pot duce la magazin sau ANPC si solicita contravaloarea facturii.

    Mi se raspunde ca magazinul nu ma poate ajuta. Vorbesti serios? Magazinul (vanzatorul) e direct responsabil de garantie pe toata perioada ei, cu el vorbesc daca am o problema iar voi ca si service nu vreti sau nu sunteti in stare s-o rezolvati. Mi se ofera varianta restituirii doar contravalorii masinii de spalat nu si a garantiei extinse, pentru ca asa scrie in contract, cititi contractul! Omu’ lu’ Dumnezu: eu am platit si pentru un alt serviciu de care n-am beneficiat sau am beneficiat pe jumatate. O tine mortis pe a ei, contravaloarea produsului si atat, fara banii pe care i-am dat pe garantia extinsa. Oare domnisoara sau doamna cunoaste legile? De cand service-ul poate hotari ce si cum se intampla cu o factura?

    Produsului nou, daca ma voi hotari sa achizitionez asa ceva, i se va prelungi garantia data de producator cu termenul ramas de la cea extinsa adica in jur de o luna de zile. Daca nu accept varianta asta doar contravaloarea masinii de spalat rufe. Mi se reaminteste faptul ca am fost de acord cu prelungirea termenului de servisare, ii raspund ca i-am comunicat si colegei ca sunt de acord dar doar pana data de 3.
    Dupa un schimb mai dur de replici, ca deh, astept pe banii mei, ii urez o seara buna si-i inchid telefonul.

    Mai dureaza vreo 20 de minute si, mare surpiza, ma suna tehnicianul foarte otarat si-mi cere socoteala, cum de am indraznit sa sun la call-center si sa insist? De ce n-am mai avut rabdare? Lui i s-a stricat masina si nu poate veni cu bicicleta din alt oras ca sa-mi repare mie masina de spalat rufe. Prietene, nu stiu cum sa-ti spun, chiar ma doare la 5 metri in fata ce ti s-a intamplat sau nu, nu ma intereseaza. E un contract, trebuie respectat, ai 5 zile lucratoare sa vii sa-mi repari produsul! Da’ ce masina nu functioneaza? Nene, matale iei masina de spalat in brate cand stoarce ca sa n-o ia la fuga prin casa? Daca se mai strica si altele la ea? Daca tot ai avut probleme cu autovehiculul pe care il folosesti pentru a te deplasa din punctul A in punctul B de ce nu m-ai anuntat? Imi raspunde, tot pe un ton ridicat, ca el trebuie sa repare produse nu sa dea telefoane. Pai nu stiu cum sa-ti spun matale, ori tu, pe persoana fizica, alias angajat, PFA, firma subcontractoare, sau call center-ul vietii mele trebuia sa ma fi anuntat. Imi comunica pe un ton „amabil” ca pe data de 4, nu stie la ce ora, va veni sa repare produsul.

    Printre altele: n-am precizat numele celor care se ocupa de celebra garantie din motive lesne de inteles. Au depasit termenul de reparatie care este scris in contract 5 zile lucratoare, daca e sa socotesc putin, asta ca si fapt divers, am ajuns la 12 zile calendaristice in care nu mi s-a rezolvat problema semnalata. Mai aveam putin si ajungeam la 15 zile calendaristie, e vorba de o garantie „obisnuita”. Repet, lucrul asta e doar o observatie personala, eu am cerut doar sa se respecte termenul stipulat in contract, inca le-am mai acordat un ragaz ajungand la o perioada totala de 8 zile lucratoare. Daca respectivii, service fiind, au impresia ca sunt deasupra legii se cam inseala. Daca voi mai cumpara vreodata garantii de genul celei pe care am luat-o?

    Credeti ca dementa cu ciucuri s-a incheiat? Nicidecum! Mai trece o saptamana, „Maritza” o ia din nou la sanatoasa. Asta in conditiile in care i-am luat picioruse de amortizare si presulet antialunecare, tinand cont de specificatiile respectivului „tehnician” Rezultatul a fost zero, acelasi rezultat. Le-am facut retur sa-mi recuperez banii. Dau din nou telefon la call center si le cer o noua interventie de data asta solcitandu-le in mod express sa nu depaseasca termenul de 5 zile lucratoare. Intr-adevar in a cincea zi se prezinta la domiciliu acelasi tehnician si ma intreaba sec: tot la fel face? Da, ii raspund! Imi cere niste rufe, le baga in masina, mai trage de ea stanga-dreapta si le pune la spalat. N-o mai ia din loc, e stabila imi zice! Pai cum nene e stabila? „Iote coleasa” filmarile cu ea dupa o saptamana, abia ce o reparasesi. Nu catadicseste sa se uite pe ele. Din punctul meu de vedere masina functioneaza perfect! Omule, esti sanatos la bibilica? Te chemam degeaba, doar ca sa te plimbi si eu sa te vad la fata? Completeaza un proces verbal care era pe jumatate deja scris cand ajunsese la mine si mi-l da sa-l semnez, refuz!

    Asa fac toate imi zice, dupa patru ani de zile ce mai vreti? Eu nu proiectez masini de spalat rufe, eu doar le repar. Pai cum pana mea le repari cand n-ai facut nimic si la fel face? Pai nu asa a facut de noua, uitati-va pe review-uri-uri, toate fac la fel. Mai nene, crede-ma cstiu cu ce papa cam tot ce inseamna retail, intelegi asta? De prin 2007 am tot avut de-a face cu domeniul asta. Si daca facea asa de noua, de trebuie sa tin de ea sa n-o culeg din mijlocul gradinii cand stoarce crezi ca nu te chemam? N-are presulet antialunceare imi raspune. Da’ pana acu’ n-a stat tot aici fara niciun presulet timp de 4 ani de zile? Culmea a fost ca nu s-a hotarat s-o ia la plimbare deloc! Din punctul meu de vedere functioneaza, raspunde!

    Prima data cand venise s-o „repare” am mai avut niste discutii despre una-alta, ce se intampla prin anumite firme, care-i patron samd, discutii banale. Ultima data, asta de acum, inrazneste sa ridice tonul la mine in casa si sa-mi zica ca doresc sa ma razbun pe magazin, firma, service si alte ineptii. Imi spune ca pe el nu-l intereseaza lucrurile astea si ca eu ii consideri pe ceilalti prosti iar eu sunt destept. Pai mestere, nici pe mine nu m-au interesat povestile tale, da’ le-am ascultat. Pana la urma stam la taclale sau imi repari masina de spalat? Nu functineaza in parametri, imi raspunde. Pe langa recomandarea, absolut tampita, pe care a facut-o, ma refer la presuletul antialunecare, mi-a scris pe procesul verbal ca a schimbat preventiv amortizoarele. Prietene tu stii ce faci? Cum sa schimbi preventiv? Daca un motor la un autoturism functioneaza, il segmentezi preventiv?

    Cam asta a fost experienta mea cu celebrul service care repara cam tot. Daca voi mai cumpara vreodata garantii din astea extinse? Raspunsul e un mare NU! De-ar fi prima poveste de genul asta, dar nu-i, e plin internetul de ele. Nu am dat numele firmei care se ocupa de reparatii pentru a nu avea parte de repercursiuni din partea lor, n-am timp de umblat prin salile de judecata. Deci e vorba de o firma care repara tot. Concluziile le trageti de unii singuri!

  8. Pe mine m-au contactat pe whatsapp de pe numarul 0748 687 664 si mi-au trimis poze cu niste gunoaie de stergatoare in conditiile in care le-am trimis inapoi in 2 zile. Facusem poze inainte sa le returnez dar degeaba, nu mai raspund la telefoane. Le-am facut plangere la Politie, Protectia Consumatorului, Anaf si Ministerului Muncii sa le verifice un pic contractele de munca. Politia din zona ii cam tine in brate de atatia ani. Dupa ce primesc raspunsul de la politie o sa sesizez Corpul de Control al Ministrului Administratiei si Internelor sa-i verifice un pic. Nu trebuie lasati asa. Toti trebuie sa faceti sesizari. De atatia ani tot tepuiesc clientii si nu li se intampla nimic. Niste tigani tupeisti.

    Faceti sesizare, pentru inselaciune, la Politie. Se poate face online aici: https://www.politiaromana.ro/ro/petitii-online

    • Pentru o situatie asemanatoare, am facut si eu reclamatie l aprotectia consumatorului. Sunt curios ce raspuns voi primii.

    • Asa am pățit și eu, dar am primit poze de la același nr de telefon cu husele returnate în stare buna iar după 5 zile mi-au dat mail ca ele sunt distruse 100 % și nu primesc niciun ban. Acum de la politie am primit răspuns ca s-a deschis dosar penal pentru înșelăciune. Nu merita iertați.

    • Eu nu i-am lasat avand in vedere modul foarte greoi de cooperare si restituire a banilor. Am facut reclamatie, am trimis toate dovezile la ANPC si am primi raspunsul:”În data de 31.08.2023, comisari din cadrul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Iași au întocmit un proces-verbal de constatare a contravenției la S.C. RTT DISTRIBUTION S.R.L. din Mun. Pașcani, Str. Crinilor, nr. 42, camera 15, CUI 39893768, J22/2505/2018, prin care au fost aplicate două amenzi contravenționale, totodată fiind dispusă și măsura de închidere definitivă a unității în conformitate cu dispozițiile art. 51, alin.4 din O.G. nr.21/1992 privind protecția consumatorilor.”
      Oare mai functioneaza?
      Nu am incercat sa dau comanda deaorece numai in acest fel se poate lua legatura cu ei.

  9. MI-au tras teapa. Nu mai cumparati de la ei !

  10. Tuningro.ro este o megateapa de Pascani ! Daca vreti sa fiti umiliti si cu banii luati, nu ezitati sa cumparati de pe acest site. Am comandat online niste huse pt. un VW Caddy. Am primit automat confirmare pe email despre efectuarea platii, livrare, etc. A doua zi a venit coletul. Foarte prompt. Doar ca pe factura, la denumirea produsului este trecut numarul comenzii si atat; nici vorba de denumirea produsului din confirmarea de pe email. Pentru ca, surpriza… husele primite nu au nici o legatura cu ce am comandat. Nu se potrivesc neam cu scaunele. Deci macar sa nu fie trecut pe factura ce ti-au trimis! Daca faci sesizare pe email, nu-ti raspunde nimeni. Daca suni la numarul care te-a sunat sa confirmi comanda, iti inchide de fiecare data! daca suni la telefonul ‘call center’ de pe site, trebuie sa alegi dintr-un meniu de robot, „deschide o noua comanda”, pentru a-ti raspunde cineva la telefon. Dupa ce faci sesizarea, pur si simplu duduia de la call center iti inchide telefonul in nas! Va dati seama ca daca nici macar nu ai cui face sesizare, ce sa mai vorbim de retur, etc. Acum, suma pierduta pe huse nu e nici mult, nici putin. O consider ca o investitie in demersul de a opri acesti nemernici sa mai faca comert! Pentru ei comert inseamna, „ia banii fraierului, oricum nu are ce sa-ti faca in tara asta”.

    • Sincer , pentru 375 lei cat am dat pe huse chiar i-as da in judecata pt ca vad ca nu sunt singura fraierita de ei. din pacate doar persoanele fizice pot face reclamatie la anpc

    • Se pare ca a trimite alte produse (ieftine), decat cele comandate, este o practica curenta! La fel, mi s-a inchis telefonul in nas. Avertizarea ca voi face reclamatie la ANPC a fost tratata cu: „faceti ce vreti!”!!! Nu voi face retur deoarece nu risc sa raman si fara presuri si fara bani!!! Presurile auto de interior comandate erau dedicate pentru un anumit model, am primit unele universale, ieftine, cu indicatiile de decupare trase la xerox. Presurile nu aveau nicio specificatie despre producator!!!!!
      Duduia care raspunde la telefonul fix are lectia invatata: „completati formularul de retur daca nu va convine ce ati primit”! Am solicitat sa primesc la schimb covorasele comandate, am fost refuzat scurt: „nu va trimitem pentru ca nu dorim sa repetam greseala”!!

      • Acelasi lucru am patit si eu. comandat presuri dedicae, si am primit niste rahaturi universale. paguba nu e mare, 140 RON, insa stilul in care dau astfel de tunuri marunte, pe ei ii imbogatesc. sincer imi pare rau ca sunt prea departe de mine, ca le-as fi facut o vizita la ghereta din care dau tepe…

      • Niste nesimțiți.Am comandat o pereche de huse auto ,am primit huse care nu corespund modelului comandat și nici mașinii.Am incercat să rezolv situația telefonic ,a fost imposibil.D-ra care la preluarea comenzii a fost foarte amabila ,acum a devenit foarte irascibilă și repeta incontinuu sa completez formularul de retur.

    • Le-am facut reclamatie la ANPC Iasi si la politie pentru inselatorie…am comandat set huse dedicate,am primit unele universale pe care le-am returnat si surpriza mi-au spus ca ele au ajuns deteriorate 100% si ca nu o sa primesc banii inapoi.

      • acelasi raspuns am primit si eu din partea ANPC, desi pozele pe care le-am facut si am reclamat ca am primit un produs deteriorat si neconform cu legislatia din RO, nici nu au pomenti ceva cei de la ANPC, doar ca au constatat ca produsul returnat este deteriorat 100 %, ATENTIE produsul returnat.

        • Daca vreti sa va stresati, enervati comandati de la aceasta firma RTT Distribution SRL. Produsele nu sunt de calitate, au pe site reducere de 50 % 365 zile din an nu perioada trecuta de ei pe site care in momentul ajungerii „la scadenta” se prelungeste perioada automat din butoane. Asa reducerea nu este pentru o anumita perioada ci nelimitat. Banii privind returul nu se respecta deloc cele 14 zile, la mine au trecut 27 de zile, dar am sunat zilnic , dar si asa degeaba ca raspunde un „robot uman” care spune ca el se ocupa de comenzi. Are fraza lui si tot ce nemultumire ai nu ai cu cine comunica ci trebuie doar sa astepti. Nu comandati. Si-au sters toate recenziile negative de pe google – nu avea niciuna pozitiva. Isi platesc reclame, site-uri care sa dea bine sa para seriosi. Luati in calcul transportul 25 lei + 30 lei pentru retur daca va riscati sa comandati. Iar daca ei considera ca au pete, au fost folosite pierdeti si produsele si banii. NU COMANDATI. ACEASTA FIRMA NU TREBUIE SA MAI EXISTE PE PIATA.

  11. Evitati sa cumparati de pe ro.z-promo.com O porcarie de site. Am comandat niste Folie de pus pe geam , model Oglinda. Pachetul a venit turtit si cutiile celor 2 role , desfacute , si deteriorate . Foliile , sunt zgariate pe toate lungimea de 3m. Nu se pot folosi. Am sunat la numarul lor afisat pe site , si nu raspunde nimeni. Am peste 100 de apeluri. La del si la emaill. Nu mai cumparati de pe siteuri Fantoma , ca vezi doamne dai cu 50 de lei mai ieftin. O porcarie. Recoamand sa achizitionati , de pe siteuri cu renume.

  12. CATEGORIC NU RECOMAND tuningro.ro !
    O experienta de cosmar: am comadat un set de covorase prezentate ca fiind dedicate masinii mele, dar am primit ceva covorașe universale, cu aprox. 15 cm mai mici. La telefon, nu raspunde nimeni, asa ca am facut sesizarea online. A fost nevoie de 20 de zile pana sa accepte ca au gresit si sa accepte returul, dar au trimis curierul pentru a prelua produsele doar dupa 26 de zile de la data reclamatiei, insa receptia produselor returnate au facut-o abia dupa alte 15 zile desi produsele au ajuns la ei a doua zi.
    In final s-au scurs 78 de zile de la reclamatie si pana am primit banii inapoi, insa diminuati cu pretul transportului, desi nu a fost gresala mea. In concluzie FERITI-VA si dati vestea mai departe sa se fereasca cat mai multa lume de acesti tepari.

  13. Astept de aproape o luna de zile returnarea banilor in suma de 3.116 lei pentru un spargator de lemne venit defect.
    Nu mai imi raspunde nimeni la telefon , nici la email sau pe whatsapp.
    Probabil ca am fost inselat intrucat vad pe internet ca este plin de persoane aflate in aceasi situatie cu mine.
    NU RECOMAND CEZO.RO!!! Curge lapte si miere pana iti iau banii, apoi TEAPA!
    cezo.ro = nesimititi si neseriosi

  14. Aceeasi teapa am comandat ceva am primit altceva.Acum nu mai raspunde nimeni

  15. Salut,
    Ca si voi si eu am luat teapa cu acesti nemernici.
    Am comandat, acum mai bine de o luna, niste huse si am primit altele. Bineinteles ca am luat niste huse pentru un SUV care nu sunt de 2 lei. Am incercat sa le returnez dupa ce am platit 125 lei cu posibilitatea de a deschide ei coletul, nici macar nu au vrut sa le primeasca si am mai platit inca 25 lei pentru returul coletului (in total 150 lei + alta suma cu transportul la efectuarea comenzii propriu-zise) . Le-am scris in mail ca sunt dispus sa suport eu toate cheltuielile de transport tur/retur, diferenta de pret daca husele au alt pret ( desi pretul la ce doream eu era acelasi) si alte cheltuieli numai sa imi trimita ceea ce comandasem.
    Telefoanele pe care le-am gasit pe internet/facebook, etc se inchid imediat cum raspund. Bineinteles ca politica lor de contact cu clientii (reclamatii, retur, etc) este numai prin mail Am trimis mail-uri dupa mail-uri, degeaba. Primesti un raspuns automat de la site cum ca : … veti fi contactat dupa 7 zile…etc. Vrajeala, nu te mai contacteaza nimeni.
    Evitati acest site si spuneti si altora ca sa nu ia teapa cum am luat noi.
    Firma sub care isi desfasoara activitatea acesti escroci este.

    SC RTT Distribution SRL
    Loc. Pascani str.Crinilor nr 42 jud. Iasi

    De citit si pe:

    https://www.bzi.ro/mafia-tepelor-on-line-din-iasi-mama-si-fiul-au-pus-la-punct-o-retea-de-prostit-clientii-au-incercat-o-inginerie-care-trebuia-sa-le-aduca-miliarde-676291

    https://ratingview.ro/review/aaccesorii-auto-tuning-ro/

  16. Atentie la Gema Mixt Type C, pe Emag. MI-au vandut un Samsung S10+ facut pentru USA, care s-a defectat la primul contact cu umezeala. Cand i-am contactat mi-au spus ca am pierdut garantia si ma costa reparatia 75% din pretul telefonului, plus aroganta extrema. Samsung mi-a spus ca ei nu dau garantie pt astfel de produse, numai retailerul. Am ramas cu ochii in soare.

  17. https://www.facebook.com/Mobila-La-Comanda-146867365426932/
    Pretinde ca face mobila sub o firma falsa , iti ia avansul si electrocasnicele si dupa te duce cu vorba nu iti raspunde la telefon , isi inchide telefonul . Face asta de peste 10 ani . Nu i-a facut nimeni nimic ! sa raportati pagina ca asa isi iau si altii teapa cum mi-am l uat si eu de 100 de milioane, cu contract fals cu stampila falsa, face fals in acte ! a furat de la zeci de oameni si dupa se face ca ploua, ca iti face mobila ca /
    Detalii de identificare GEO & JON MOBIL INSTAL SRL
    Nume firmă GEO & JON MOBIL INSTAL SRL
    Cod Unic de Înregistrare 24721241
    Nr. Înmatriculare J40/18989/2008
    EUID ROONRC.J40/18989/2008
    Data înfiinţării 2008..
    Firma este desfiintata, cere avans, cere electrocasnice si dupa te duce cu vorba cu zile intregi, are 40 k + pe facebook like-uri asa isi atrage clientii, minte ca iti face mobila, dureaza luni si nimic, am peste 10 oameni care au fost pagubiti ! NU VA APROPIATI DE EL ! NU ESTE O FIRMA ! ESTE UN HOT MIZERABIL SI MINCINOS ! O SA MA ASIGUR SA FACA PUSCARIE ! O SA MA DUC IN JUDECATA SI O SA LUPT PANA IL BAG LA PUSCARIE ! nu are nimic pe numele lui ! este un hot mizerabil si rade in fata celora care le-a tras teapa, o sa fac toate demersurile sa faca puscarie !

    • Salut,

      Din pacate am dat si eu peste tovarasu, nu am cautat inainte detalii despre el (ceea ce regret acum). Poti sa-mi spui te rog daca ai reusit sa rezolvi ceva cu Politia? Ma gandesc sa merg sa depun plangere, insa nu stiu daca asta imi va aduce banii inapoi (8000 de lei).

    • Buna Claudiu. Si eu si sotul meu am luat teapa de la acest individ. Astazi am realizat. Poti sa ne spui daca ai facut plangere la politie si s-a ajuns undeva? Asta intentionam si noi, sa il vedem la inchisoare. Ma poti contacta la adresa de mail anca.dobre@yahoo.com

    • Buna! Ai reusit sa rezolvi ceva cu acest individ? Si eu i am dat avans de cateva luni bune si ma duce cu zaharelul. In seara asta am cautat adresa…nimic. apoi am gasit o gramada review uri ca inseala lumea. Maine ma duc la politie. Daca ai ceva sfaturi sau l ati dat in judecata, ma bag si eu!

  18. Adrian Antonescu

    As vrea sa trag si eu un semnal de alarma nu asupra unui magazin (l-am luat de la Altex si au fost ok la garantii) ci asupra unui produs, si anume laptop-ul (netbook-ul) ASUS E200HA, care este de foarte proasta calitate, in urma a aproape 3 ani de folosire am constatat acestea:
    – Cablul de alimentare si mufa proprietara facute special pentru a se strica, cablul s-a rupt la cotul facut la intrarea in mufa dupa cca 2 luni, desi l-am folosit cu mare atentie (stiam ca o sa se strice candva, deoarece sunt electronist si macar astfel de lucruri pot vedea „din prima”, dar nu ma asteptam totusi atat de repede.). A fost inlocuit in garantie, al doilea s-a stricat dupa inca 3 luni.
    – Random BSOD’s in prima saptamana de folosire, de cel putin 5 ori pe zi, defecta probabil memoria (defect tipic pentru memorii), au inlocuit motherboardul cu totul in garantie.
    – Display-ul cam spalacit la culori, contrast cam slab. Ma rog, am acceptat asta de la cumparare, asa e modelul; l-am cumparat pentru ca are un consum de energie foarte redus si asta este o cerinta vitala pt mine.
    – Tastatura „loveste” in display, si dupa o vreme apar zone matuite si zgariate pe acesta.
    A trecut perioada de garantie si au inceput problemele mai mari:
    – Display-ul a inceput sa prezinte contacte imperfecte la chipset, nu mai functioneaza decat in anumite pozitii, altfel imaginea se „rupe” si devine alba sau … indescriptibila ca simptom, inutilizabila.
    – Boot inconsistent, deseori nu mai booteaza, ecranul e negru si trebuie resetat, porneste dupa 1-2-3 astfel de reset-uri.
    – Cablul de alimentare a fost schimbat de 3 ori, apoi i-am aplicat o mare cantitate de silicon pe zona „sensibila”, ca sa nu se mai rupa acolo. Dar, bineinteles, mufa e pe duca, la fel si mufa placii video. Mufele astea ultraminiaturizate din prezent sunt o porcarie; miniaturizarea de dragul miniaturizarii nu e o solutie pentru viitor.
    – Deci mufa microHDMI, e si ea pe duca.
    – Mufa USB 3.0 are chip-ul de alimentare busit. Dap. a iesit fum din el. Bineinteles nu se gaseste cu usurinta. Inca mai este alimentare pe acea mufa, dar cu curent redus.
    – La miscarea display-ului, uneori laptopul „se inchide” (da comanda Windows-ului sa se opreasca); pare un efect mecanic asupra tastei de off.

    Si de fiecare data cand pornesc acest laptop apare mesajul (ce ironie!) celor de la Asus: „ASUS: IN SEARCH OF THE INCREDIBLE”. Mda, in search.
    Incredibil de prost. intr-adevar.

  19. tepari cu T mare,am comandat bare pentru portbagaj i-am trimis si poze cu plafonul masinii si un destept de acolo mi-a raspuns ofticat ca el stie cel mai bine ce trebuie,zis si facut ,a venit comanda si binenteles ca nu e ce trebuie,a ramas sa fac ceva adaptari sa l-e pot prinde
    nu recomand sub nicioforma

  20. 0728562437. Este din clanul 0756512475

    sc eurometal hale srl

    Dau tepe pe olx, cu hale, panouri sandwich, teava etc
    Percep avans… iti da copie dupa CI sa castige increderea si pa

    Mare grija

    Unele din profilele de olx

    https://www.olx.ro/oferte/user/gGyqC/

  21. tuningro.ro este un site administrat de RTT Distribution SRL Pascani – niste de tepari. Am cumparat huse de masina de la ei si nu s-au potrivit, le-am dat retur si nu au mai raspuns, au refuzat sa schite returul.
    In momentul in care le-am dat mail anuntand ca ii reclam la ANPC si la fisc, au inceput cu telefoane si mailuri de amenintare si a doua zi am primit curier cu husele returnate. AM refuzat husele si i-am reclamat la ANPC, vom vedea daca se solutioneaza cazul. In orice caz, au marfa foarte proasta si comportamentul lor e sub orice limita.

    • Subscriu. Si eu am primit teapta de la RTT Distribution SRL Pascani pentru o comanda de pe tuningro.ro

    • Mihaita alexandru

      Eu am comandat de pe tuningro.ro si am fost foarte multumit. Sunt cei mai seriosi de pe piata.

      • E misto cand incerci sa faci reclama la tuningro :) ca sunt buni ca sunt asa – acelasi IP adrese de email diferite, nume diferite. Super, nu?

        • Cojan Mihaiela

          Atenție la subsemnatul NENU D. fost patron al firmei de curierat Postmaster din Câmpina. Acum e mare patron la EVOL Auto Băicoi. Cereți salariul în avans ca munciți ca fraierii

      • Alt postac cocalar pentru tuninro.ro
        Ieri, 14.06.2021, am luat teapa de la ei de 400 lei cu presuri pentru vw T6. au trimis presuri pentru T5, total diferite fata de cele din poza si care oricum nu se potrivesc la T6. Daca erau cei mai seriosi de pe piata aveau listat pe site un numar de telefon de contact. E singurul site de pe care am cumparat si nu au numar de telefon de contact. Au o adresa de email si atat. Dupa 30 min de cautat pe net am gasit un numar de tel de la firma asta RTT Distribution si mi-au spus sec ca nu au pe stoc presuri de T6 si mai departe nu-i intereseaza. E prima oara cand iau teapa de la o firma de accesorii auto. Mi-am invatat lectia, de acum cand comand de la o firma noua caut recenzii pe net. Prost sa fii sa nu-ti dai seama cum arata postarile false pozitive: se chinuie exagerat de mult sa elogieze produsul si firma.

        TEPARI!!!

    • Niste tepari tuningro.ro. Feriti-va!!! Am comandat huse dedicate si nu se potrivesc. Materialul este de tot rasul. Teapaa. Refuza sa dea banii inapoi.

    • Nu mi a ajuns comanda de ma tuningro.ro sunt foarte neserioși . Ii recomand ca cei mai neserioși de pe piața.

    • Subscriu – am comandat kit siguranta auto – cu doua triunghiuri reflectorizante si huse dedicate.
      Kitul nu a trecut la RAR (lipsea si un triunghi, pe landa calitatea indoielnica a trusesi si a stingatorului)) iar husele sunt carpe ordinare, universale , care nu se pot folosi pe tipul acesta de masina. Paguba totala -531 lei si refuz clar la retur plus „blocare la alte comenzi”
      Din pacate, factura s-a facut pe firma, deci ANPC-ul nu poate lua plangerea in calcul desi eu sunt consumatorul final. Doar instanta poate rezolva problema daca depun o plangere pentru inselaciune
      Tepari ordinari – nu cumparati de pe Tuningro.ro !!!

      • Eu am cumpărat de pe tuningro.ro și mi a ajuns comanda exact cum am plătit-o

      • Buna ziua , am comanda un set de stergatoare auto de la Tuningri.ro CARE AU VENIT FOARTE RAPID LA MINE , CE AM COMANDAT AIA AM SI PRIMIT . Recomand sunt cei mai seriosi de pe piata. Este a treia comanda data la Tuningro.ro si de fiecare data am primit ce am comandat. Uni scriu doar recenzi negative , insa nici nu au facut comanda la ei. Rusine sa le fie

    • Ar foarte util daca ati organiza site-ul ca o arhiva de comercianti in care sa-l pot cauta pe cel de la care cumpar, de asemenea, sa pot adauga un comerciant in arhiva, daca, atunci cand nu-l gasesc, vreau sa postez ceva despre el.
      Altfel, daca toti sunt la gramada, e foarte greu de obtinut date despre cel de care sunt interesat.
      Ideea dumneavoastra e geniala, folositoare si de viitor. De fapt, v-am gasit cautand informatii in incercarea de a construi eu o platforma independenta pentru informare, in care sa nu intervina nimeni pentru „coafarea” realitatii.
      Felicitari si succes!

    • Și eu am avut probleme. Comandă de huse dedicate care nu se potriveau. Am făcut retur, abia după o lună și ceva am primit banii inapoi de la o persoană fizică, cu 20 de lei mai puțin decât achitasem pentru că se poate. O să fac plângere și la ANPC.

    • Ăștia trebuiesc închiși. E o practică comuna sa-ti trimita repere care nu se potrivesc după care sa nu accepte returul.

      • Aceeasi teapa de la tuningro.ro. am comandat ceva, am primit altceva, acum vor sa-mi trimita alte produse pentru care sa platesc in plus… serios??? eu am facut reclamatie la politia Pascani. Ce credeti? Cand am rostit numele firmei RTT DISTRIBUTION, raspunsul a fost… da, din strada Crinilor. Nu sunteti prima persoana care le face reclamatie.
        Prin urmare, vin si va intreb: chiar nu-i opreste nimeni??
        Ma inarmez cu toata rabdarea din lume si nu renunt.

        • Subscriu. Am comandat o carcasa de cheie auto si am insistat cu specificatiile. Precum predecesorii mei am primit alt model total incompatibil. Acum ma pun sa returnez produsul tot pe cheltuiala mea. Presimt ca nu o sa rezolv mare lucru insa o sa scriu pe toate site-urile despre acesti tepari. De obicei sunt mai vigilent, insa acum datorita valorii mici a comenzii, nu am verificat site-ul inainte. Voi continua cat voi putea si cu reclamatii la ANPC. Scopul principal va fi nu sa recuperez banii ci sa-i vad falimentari pe acesti tepari.

        • Cristian Postelnicu

          Am luat tzeapa de la ei de 2000 de lei. Acelasi sistem, bine pus la punct. Adica am comandat ceva (portbagaj Dokker 1860×1200 mm) si primit altceva (portbagaj ??? 1400×1000 mm). Trimis retur in vederea inlocuirii sau returnarii banilor. Ramas si fara bani si fara produs. Reclamat la Politie care mi-au recomandat actionare in instanta. Ceea ce am si facut. Astept acum finalizarea.

    • Hello la toata lumea!!!
      Vreau sa inpartasesc o experienta placut cu o firma din Romania si anume RTT DISTRIBUTION SRL, care au brandul Tuningro.ro
      Acum 1 saptama am comandat pentru sotul meu un set de huse de scaune pentru Ford Ecosport, iar a doua zi a si sosit. Husele pe care le-am primit au fost de caliata foarte buna. Va recomand acest site tuningro.ro pentru ca sunt seriosi termenul de livrare este unul foarte mic si calitatea produselor este foarte buna.

    • teapa tuningro.ro

      Buna acelasi lucru am patit si eu …a primit cineva bani inapoi??

  22. Punem pe lista DS Ploiesti,Ocolul silvic Campina.Jaful din codrul regiei are un nume CRINU OSEACA si oamenii imbracati in verde care defriseaza padurea dupa bunu plac in special la Valea Doftanei,sub incidenta gaterelor si retrocedarilor la ANRP

  23. Bianca Timofte

    Eu am luat teapa online cu bilete la concert false.In spatele tastaturii se afla tipsterul( vanzatorul de iluzii ) RICHITEANU GABRIEL VLAD din Pitesti str Mr Sever Niculescu 14.In spatele unei tastaturi jegoase face miliarde cu sute de conturi false,prin paysafe,skrill,cont bancar cere bani pe pariuri de la necunoscuti.Cred ca ANAF,POLITIA PITESTI e mana in mana cu infractoru.Daca ar face perchezitii la domiciliul acestuia sa isi justifice ,,averea ” ar face pe el in direct,si evident confiscarea averii.Dar institutiile dorm pe ele din pacate

  24. Depanero. Feriti-va ca de alte alea! Am un aparat defect. Iesit din garantie. L-am dus la Depanero. Le-am descris in amanunt defectul. Saptamanal imi dadeau telefon sa le repet ce defect are si incercau sa-mi vanda cu 150 de lei doua filtre pentru aparat. Descriam defectul inca o data, fara sa cumpar filtrele. Dupa aproape o luna m-au anuntat ca nu l-au gasit. La ridicarea aparatului a trebuit sa platesc „Constatarea”. 70 de lei. A trebuit sa platesc, sa-mi pot recupera aparatul.

  25. Probleme avute cu http://www.coroanefunerare.com
    Am comandat o coroană de 100 flori așa cum doream și am primit alta, tot de 100 flori mai ieftină și în plus aflată și la o reducere suplimentară.
    Livrarea s-a făcut în ultimul moment, așa că nu erau șanse de corectare, deci o formă de a-ți băga pe gât ce doreau ei.
    Cel puțin au făcut un discont, dar asta nu reduce nemulțumirea.
    Toate astea s-au întâmplat după ce am și discutat pe telefon cu ei și m s-a promis că vor livra ceea ce am comandat și nu au probleme.

  26. Marea directoare de la media factory vinde pe http://www.costumici.ro
    Anca Bulhac
    Asa zile ai ajuns 😁haine nu prea calitative .
    În concluzie nu recomand http://www.costumici.ro

  27. Nu cumpărați de pe https://www.costumici.ro
    Reclama de rahat, haine nespălate.
    Copilul meu a făcut alergie de la aceste costume rapanoase.

  28. Nu cumpărați de pe https://www.costumici.ro
    Un site care vinde haine copii fără licență si care practic miroase a nespălat. Haine second hand.
    Feriți va !
    Fetita mea a făcut alergie de la hainele acestea care put

  29. LED-ZONE Aceasta este firma. Am cumparat un bec led, 55 lei, garantie 12 luni. Dupa 4 luni s-a dus draq. le dau mesaj cu problema mea si astept raspunsul. Nici dupa 6 luni nu s-au miscat. Sun la ei , le explic situatia si da. exact cum ma asteptam de la o firma de cca. Transportul cade in sarcina cumparatorului. El este de vina ca nu se poate bucura de produsul achizitionat. Si batut si ftut si cu banii luati. FERITI-VA DE ASEMENEA NULITATI.
    Daca dau la curier 20 lei dus si 20 lei intors inapoi, mai pun 15 lei si iau alt bec, ca sa ma tina si asta 4 luni. Deci prin prizma acestui magazin ordinar eu trebuie sa aloc 14 lei lunar pentru un bec. LED ZONE, sper sa dispari cit mai repede din piata. Faci de rusine comertul.

    • Ne pare rau sa auzim aceste lucruri, dar sa stiti ca majoritatea sunt asa. In principiu pe garantie ar fi trebuit ca ei sa plateasca. Oricum macar partea cu expedierea bunului reparat.

    • Atentie la firma de curierat Evol Advertising patronata de Nenu Daniel.Pe cat ca plateste execrabil de prost,mai si uita cu lunile sa plateasca,unii angajati au de recuperat bani de la el.Cereti salariul in avans sa nu va ardeti

  30. ATTENTIE MARE LA FIRMA S.C EUROMETAL HALE SRL

    DOMNUL MIHALACHE DIN LIESTI CU FIRMA FACUTA IN BUCURESTI.
    MI-AM LUAT TEAPA DE 36000 DE LEI PLATIND NISTE PROFILE METALICE PE CARE NU MAI AVEAM SA LE VAD.
    PE OLX SE GASESTE SUB NUMELE DE CRISTIAN MATEI ( FECIORUSO)

    AU MAI MULTE NUMERE DE TELEFON

    0756512475 COPILU LUI
    0724346748 0787355836

    FERITIVA DE IEI
    SPER SA FIE DE AJUTOR
    PE FACEBOOK II GASITI SUB NUMELE SC EUROMETAL HALE

  31. Citadin Roman in Romania SFIDATA

    Buna, Am cumparat pantofi de la Modlet. Aveau oferta 1+1, adica cumperi doua produse si platesti unul. Ca sa alegi produsele ei fac poze in care vezi ambele laterale, cea interna si cea externa, dar nu fac si din fata sa poti evalua cu ce tip dimensiuni ale talpii piciorului a preferat producatorul sa lucreze. Nefiind din fata fotografiate odata ajuns coletul la mine constat ca sunt atat de putin incapatoare incat sunt produse neconforme. Acum, ca fabricantul s-a adresat generatiei tinere ce a suferit modificari in sensul subdimensionarii osoase fata de noi ce am fost hraniti cu hrana naturala in perioada intrauterina si in copilarie, nu e vina nimanui, insa ele trebuiau fotografiate spre prezentare si din pozitia frontala pt a putea sa distingem aceasta. In plus cred ca sunt si gresit produse pt ca daca degetele mele atat de subtiri – mereu am avut oase foarte subtiri, nu ma incadram nici in tiparul de clasificare numit 1, ci eram sub acela pt ca am crescut brusc si inalta bine, la 170 cm, nu au loc inauntrul incaltamintei ce este piele ecologica, dar deosebit de groasa, e clar ca ele sunt produse neconforme. Apoi al doilea produs este cisma de vara Pulla, o splendoare, ce are defect ascuns ce nu poate fi remediat, imi placea atat de tare ca am studiat daca e posibil, pai nu era. A fost gresit lipit intaritorul de la calcai, ce este intre captuseala si exterior, a format o creasta pe toata latimea calcaiului cu o proeminenta serioasa de 8 mm, practic ai putea sa te supui unui supliciu. De incaltat le-am incaltat cu punga de nylon pt ca asa fac la probe, aluneca usor piciorul.
    Acum cu doua produse, intaiul neconform, al doilea cu defect interior nereparabil, la retur tot eu trebuie sa platesc transportul. Ma irita. Nu vad dc eu trebuie sa am paguba. Personalul a tras o minciuna pe chat, in sensul ca joi voi fi contactata prin mail. Nu au facut asta, nici vineri. Am scris mail, am explicat situatia, nu raspund. Oare ei vand produse defecte? Am intrebat pe chat daca pot sa verifice produsele unde apar defecte ascunse, nu au raspuns, nici daca pot sa le pipaie. Nu permit returnarea la magazinele lor, dar nici nu se ofera sa suporte costul transportului si al returului.
    E curata debandada acolo. Ma intreb daca proprietarul afacerii stie ce-i fac angajatii.

  32. Problema in acesta tara nu sunt magazinele ca nu isi respecta promisiunile si legea si le incalca asa cum au ei chef. OPC sau ANPC sunt reala problema pt. ca nu isi fac datoria si nu protejeaza romanul de rand,de asta toate magazinele si unitatile de service din tara asta fac ce vor si cum vor.Sa nu uitam cati sefi la OPC au fost anchetati(si doar atat) pt. luare de mita si protejarea intereselor magazinelor in defavoarea clientilor,si cu asta am zis tot,nu va mai plangeti ca pierdeti timpul degeaba.

  33. Salutare tuturor,

    Am cumparat de pe http://www.ideall.ro in jurul pastelui cateva produse electrocasnice. Printre ele cea mai scumpa si evident si cea cu probleme o masina de spalat vase. Pe scurt: parea ok pana am incercat sa fac prima spalare de proba cand a inceput sa urle o eroare. I-am sesizat, au raspuns la ceva zile (era weekendul cu Pastele). Dupa ceva fastaceli au zis ca trebuie sa trimita un tehnician sa faca o constatare, un soi de sa vada ca nu sunt eu senil si ca masina chiar nu merge. A venit omul cam la o saptamana, a desfacut-o si curgeau bucati de plastic din ea. Ceva pompa era rupta din clemele de prindere, si mai erau bucati de plastic pocnite prin ea, un surub nu a mai putut sa il puna la loc ca se desprinsese filetul. Imi lasa constatarea, eu ii sun inapoi pe cei la ideall ca ok, a venit omu, am constatarea, cand se inlocuieste produsul? Ei ca nu, ca se repara. Eu zic frate, e produs care nu a mers nici macar o data si tehnicianul a zis ca dumnezeu stie ce o mai fi rupta prin ea ca fara pompa aia nu poate verifica altceva. Eu zic nu vreau reparatie, vreau sa o returnez, daca o inlocuiesc bine, daca nu ramburs la suma. Ei imi raspund cu tact ca daca vreau sa o returnez trebuie sa platesc reparatiile, ca si cum ar fi vina mea. De prost gust dupa parerea mea. Tin sa mentionez ca o problema similara, dar direct cu cei de la Gorenje s-a rezolvat fara nici un fel de lupte si dezbateri.
    Concluzie, feriti-va de http://www.ideall.ro si daca luati ceva insistati sa faceti proba la livrare.

  34. Bună ziua tuturor celor care au luat țeapă de la ihunt și numai…Am făcut prostia sa cumpăr 2 telefoane Îmi Rome,am spus că nu mai stau după Ali Expres și le cumpăr cu garanție Romania.Unul funcționează impecabil, celălalt după 1 luna s-a dezlipit sticla de pe ecran.Am trimis în garanție la vânzător.Am fost sunat și am fost anunțat că telefonul prezintă fenomen de îndoire pentru că a fost ținut în buzunar…Și nu se repară în garanție, doar contra cost, respectiv 200 lei.Telefonul a fost scos din garanție. Este clar ca sunt tepari,aș fi curios care telefoane au repetat în garanție.

  35. Teapa din nou de la Quickmobile, au facut „promotie” la apple watch 1 la 199.99 ron si se scuza ca Produsul lansat in septembrie 2016 nu mai este produs de apple. O minciuna pacat ca nu pot pune si poze.

  36. NU CUMPARATI DE LA ALTEX IASI, VA VETI RUGA DE EI SA VA ADUCA UN BANAL TELEFON LA OFERTA IN 20 DE ZILE, NU IN 2 ZILE CUM E ZIS, E PLIN FACEBOOKUL DE COMENTARII LEGATE DE ACEST LUCRU.

  37. JYSK TEPARI:
    Pe data de 20.06.2016 am avut surpriza de a vedea o canapea online cu pretul afisat de 550 de ron, reducere de 150 de ron, transportul pana in magazin (nu pana la locatia dorita) este doar 160 de ron. Ce reducere e asta? Adica eu dau 10 lei in plus la 700 de ron (pretul de la care s-a ieftinit teoretic) – VERDICT: NU CUMPARATI DE LA EI.

  38. Atentie la firma IHunt Technologie Impex din Ploiesti. Comercializeaza si telefoane de foarte slaba calitate pe online, fara prea multe specificatii. Nu cumparati Discovery V8 editia 2016. Au probleme serioase cu microfonul. Interlocutorul abia aude ce vorbiti. Ecranul vine detasat. Dupa returul produsului, banii nu ii primiti imediat. Retin suma alte 14 zile din momentul revnirii coletului in stocul lor, ca sa le faca lor dobanda.

  39. Am cumparat un aparat de spalat cu presiune (kaercher) de 1100 RON
    A fost livrat spart in cutie. NU am avut posibilitatea sa verific impreuna cu curierul coletul …. si refuza schimbarea produsului pe motiv ca nu am procesul verbal de constatare.
    Le-am trimis poze la 2 ore dupa livrare. produsul este inca in cutie .. exclus sa-l fi folosit …

  40. aam comandat pe 14 dec 2015 pe MarketSmart.ro un mop cu aburi si surpriza dupa o saptamana nu a fost livrat.Am revenit cu un telefon la ei si cica posta romana e prea ocupata ca transportatorul..livratorul bla bla..Dpa craciun primesc un e-mail: comanda a fost cancelata…de cine cum cand? am sunat din nou..mi s-a spus ca revin ei cu un telefon dupa 20 de min…magazine online de 2 lei..niste ratati!!! nu recomand

  41. Maree atentie la JYSK.ro …o mareee teapa !!! Comanzi una primesti cu totul altceva…eu am comandat 4 saltele BASIC F10 cu dimensiunea de 70*190 cm , dupa interventii telefonice nenumarate ptr. a se face livrarea in timp util (sistemul de comanda si livrare la JYSK – RYSK e execrabil), intrucat erau destinate unei pensiuni din Delta Dunarii , am primit pana la urma coletul cu cele 4 saltele , le-am transportat cale de vreo 600 de Km. cu masina , cu barca, etc pana la destinatie unde surpriza ,saltelele de 70*190 cu eticheta cu tot erau de fapt de 70*180 , cu 10 cm mai mici decat cele pe care le-am comandat si imi erau necesare,…….surpriza total neplacuta a fost ca nu a incurcat nimeni coletul, vreun angajat sau altceva de genul acesta, nu a fost o eroare umana ci o modalitate marsava a magazinului JYSK de a insela consumatorii , de a duce in eroare prin a pune o eticheta pe un produs care nu corespunde …..DEZAMAGITOR !!
    Daca doriti sa comandati la JYSK va asumati un mare RYSK !!!!

  42. Am comandat pe 21.11.2014 o maasina de spalat rufe cu uscator (2000 lei) si un fier de calcat(250 lei) si am primit doar fierul de calcat pe 1 Decembrie. masina de spalat nu am mai primit-o si Fancourier zice ca atat au avut de livrat iar Flanco zice ca este la curier. am facut numeroase sesizari dar fara rezultat, nimeni nu m-a contactat. Astazi am facut plancere la ANPC si ii voi da si in judecata. Apropos , am uitat sa spun ca am platit comanda in avans(asta e problema) cu cardul.

  43. Buna seara,
    Vreau sa fac si eu reclama unor tepari, de pe site-ul mai sus mentionat.
    Am facut comanda in data de 28.11.2014 pentru un aparat de sudura, Aparat de sudura Proweld MMA-160 PI la pretul promotional de 496 RON. Am fost sunat in 03.12.2014 ca a doua zi urma sa fie livrat. Am sunat ulterior in data de 05.12.2014 si am fost anuntat ca produsul nu mai este pe stoc si nu mai poate fi livrat, iar daca il doresc sunt liber sa-l cumpar din alta parte.
    Nu recomand http://generator-kipor.com.
    Cu stima,
    Un cetatean pacalit…

  44. Prin decembrie, pe 11, motivat de promotia la cartela VDF si de faptul ca abonamentul meu nu se apropia nici pe departe de acea promotie, zic: hai sa incerc si eu sa reziliez contractul (expirat deja din luna aprilie 2013) si sa mentin numarul, dar pe cartela.
    Merg intr-o reprezentanta VDF, unde, dupa ce expun problema, un plictisit de pe acolo ma indruma sa sun la relatii cu clientii. OK. Zis si facut. La relatii cu clientii o tanara voce imi spune pe un ton linistit, dar taios in acelasi timp, ca nu se poate rezilia contractul decat dupa trecerea uni termen de 30 de zile, „pentru ca asa e stipulat in contract!” Trecand peste nemultumirea initiala, am acceptat si cele 30 de zile.
    Duminica, intamplator, aflandu-ma prin preajma unei reprezentante VDF, am zis sa intru sa intreb si eu despre stadiul cererii mele, mai ales ca cele 30 de zile trecusera. Acolo, o fatuca imi explica pe un ton superior faptul ca „ati fost contactat, dar nu ati fost gasit, si v-a fost trimisa o scrisoare de reziliere”! :smileysurprised: Scrisoare de reziliere? Din partea VDF??? Pai de ce, daca eu am initiat rezilierea? La aceste intrebari, m-a pasat: sunati, va rog, la relatii cu clientii, sa va faca o oferta. Ce oferta? De ce oferta??? Cu ce prilej??? „Asa e procedura”, mi-a tot repetat.
    Astazi sun la relatii cu clientii: un alt „cap de zana” de la celalalt capat al firului mi-a tot scos ochii ca am fost contactat si ca nu am fost gasit, ca trebuie sa mi se faca o oferta de colegii ei… Pai ce oferta? De ce oferta? Daca eu doresc rezilierea contractului, am notificat in termen, conform contractului, de ce trebuie sa mai astept???? Nu stia!!!! Mi-a repetat, fara sa iasa din tipar, „colegi”, „oferta”, „procedura”, over &over again!
    Am rugat-o pe respectiva sa-mi faca legatura la acei „colegi”, acel departament, fara a carui oferta nu se poate rezilia contractul. Pai, nu se poate! De ce??? „Procedura” spune sa ma contacteze „colegii”, pentru a-mi face o „oferta”!!!!!
    Am facut, pur si simplu, spume! Daca eu am initiat procedura de reziliere unilaterala a contractului, am respectat termenul de notificare prealabila, nu inteleg cine sunt acei „colegi” si ce „oferta” imi pot face???? Cumva o oferta in genul celor pe care le facea Vito Corleone??? (App, am intrebat-o chestia asta si pe cap de zana, dar am blocat-o… dar s-a deblocat repede: „procedura”, „colegii”, „oferta”…=)) Dezarmanta, trebuie sa recunosc!)
    Am rugat-o, pe don’soara, in mai multe randuri, sa-mi faca legatura la acei „colegi”, sa vorbesc cu ei, sa ascult „oferta”conform „procedurii”. Nu se poate! De ce? „Procedura”!!!! Am rugat-o sa-mi dea un numar, sa sun eu. Nu se poate! De ce? Ati ghicit? „PROCEDURA”, bre!
    In fine, trecand peste aceste peripetii, nu inteleg un singur lucru: de ce nu sunt contactat atunci cand sunt zona de acoperire de acei „colegi”? De ce nu mi se face acea „oferta” pe e-mail, pentru ca am cont in MyVodafone de ceva vreme?
    Am impresia ca totul e doar o tentativa ieftina de „sechestrare in retea” , desi eu nu vrea sa parasesc reteaua, ci doar sa schimb un amarat de abonament cu o cartela!
    Sunt foarte hotarat ca, in cazul in care nici maine pana in pranz nu sunt contact de nimeni (dupa aceea, in virtutea serviciului, o sa parasesc aria de acoperire – probabil iar o sa mi se reproseze ca „nu ati fost gasit”), sa inchid telefonul, sa scot cartela, sa o arunc la primul tomberon, si asa sa dispar evadez defintiv din retea! Renunt la un numar pe care il am din 1999 si pe abonament din 2005, pentru ca pur si simplu nu-mi place sa fiu bataia de joc a nimanui, indiferent de „proceduri” si „oferte”!!!!
    Poate cineva ma lamureste si pe mine despre „proceduri”, „oferte” si, mai ales, „colegi”!
    Cine-s, frate, „colegii” aia de nu pot fi contactati, ci numai contacteaza??? Care nu pot fi deranjati, numai deranjeaza??? Si de a caror „oferta” depinde un drept al meu, anume acela de a denunta unilateral un contract deja expirat?

  45. am luat teapa de la allwiev am platit si in colet lipsea telefonul comandat si pentru care am dat banii la curier acum nu mai am cu cine vorbi la telefon la aceasta firma nu mai faceti aceeasi greseala ca mine nu cumparati de la ei online va ia banii fara sa livreze produsele

  46. O parere despre ClickShop gasiti aici http://indreias.blogspot.ro/2013/12/din-seria-celcea-mai-prostproasta-shop.html – nu e chiar o tzeapa dar pana nu vad si anularea platii facuta cu cardul m-am decis sa scriu peste tot despre modul „nemteste” de a comanda de la ei.

  47. Sebastian,mersi pt parere..chiar eram interesat daca sunt seriosi,de acum e clar pt mine.

  48. Buna ziua!
    Sunt la a doua tzeapa luata de la Quick Mobile, un site care vinde telefoane mobile in special. Am cumparat de la ei pentru ca au preturi bune si sunt din Maramures unde credeam ca oamenii sunt de calitate mai buna. Am intampinat insa doua situatii in care un telefon mobil defectat in perioada de garantie a fost practic REJECTAT de catre cei de la service-ul celor de la Quick Mobile. Mai precis: un telefon HTC Snap la care nu mai functionau comutatoarele de preluare si respingere a apelurilor a fost trimis inapoi cu rezolutie ca si-a pierdut garantia intrucat are urme de lovire. O situatie similara am patit si cu un telefon Samsung care se inchide complet pt. ca are probleme softul (probabil). Au refuzat reparatia pentru ca are zgarieturi pe capac. Sa inteleg ca daca folosesti un telefon iti pierzi garantia ??

  49. Pana acum am vazut foarte multa lume care se plange de multe site-uri , ceea ce e un lucru bun pentru ca stim de ce sa ne ferim, dar niste site-uri bune de vanzari, cu care nu sunt probleme asa mari ? Cine poate sa recomande?

  50. Dar nimic de IT Galaxy? Tocmai mi-am luat o teapa de Black Friday 2013. Am comandat un HDD de laptop, comanda a fost preluata, starea ei a fost reflectata pe site, m-a sunat cineva de la ei si mi-a spus ca pot veni sa ridic produsul vineri pana la 16:30 sau luni dimineata. Luni dimineata cei de la punctul de vanzare mi-au spus ca nu exista niciun produs pentru mine, comanda nefiind procesata.

  51. http://www.originale.ro in speta foliile de protectie ptr ecrane,cele 3M,calitate buna dar sunt taite prost,stramb,descentrate,20 lei aruncati.
    Evitati

  52. Țepuit de seamă

    Am cumpărat o placă video de la Mediadot. S-a stricat, am mers cu ea la garanție.
    Acolo, surpriză mare. Un Gigel îmi explică pe larg că eu am cumpărat placa de la Alko, dar acum magazinul este deținut de Kelion, deci, în consecință, îi pare rău pentru mine dar mă invită să închid ușa pe dinafară.
    Mă duc la OPC, depun plângerea, aștept 27 de zile regulamentare și primesc răspunsul: Kelion n-are nici o treabă cu garanția mea, în schimb pot da în judecată o firmă intrată demult în faliment…

    Concluzia – feriți-vă de magazinele administrate de Kelion: Azerty, Marketonline, Mediadot și Ghelir.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.